Life styled by CLARKS Pokaz kolekcji obuwia wiosna/lato 2015

14 stycznia 2015 roku w środku kalendarzowej zimy w samym sercu Warszawy zawitała wiosna, a to za sprawą marki CLARKS, która w stylowych wnętrzach restauracji Flaming zorganizowała pokaz najnowszej kolekcji obuwia – wiosna/lato 2015.

Imprezę odwiedziły tłumnie czołowe redakcje pism oraz serwisów modowych i lifestylowych: redaktorzy naczelni, kadra menedżerska, szefowie działów mody, dziennikarze i styliści. Gości powitała Aleksandra Szerszeń – szefowa marketingu CLARKS, zwracając ich szczególną uwagę na najważniejsze trendy obowiązujące w nadchodzącym sezonie.

CLARKS uczynił tematem przewodnim najnowszej kolekcji  motyw „Life styled  by CLARKS”, pragnąc w ten sposób zaakcentować różnorodność, uniwersalny charakter oraz adekwatność swojej oferty do potrzeb sympatyków marki. Myśl przewodnia znalazła odzwierciedlenie w kampanii wizerunkowej, której „bohaterami” stały się osoby o prawdziwej tożsamości, wykonujące na co dzień autentyczne profesje (m.in.: florystka, trenerka yogi, właścicielka cukierni, architekt, grafik, projektant mebli). Efektowne dekoracje, bezpośrednio nawiązujące do materiałów lifestylowych, stanowiły harmonijne tło dla prezentowanych wzorów damskich, męskich i dziecięcych.

Punktualnie o godzinie 17.30 rozpoczął się pokaz. Pulsujące klubowe beaty wytyczały rytm imponującego show, podczas którego noszone przez modelki i modeli stylizacje autorstwa Gosi Sobiczewskiej (marka Est by Es), eksponowały stylowe piękno i elegancję wzorów z najnowszej kolekcji CLARKS. Pełen beztroskiej radości nastrój pokazu świetnie współgrał z wiosennym leitmotivem „Look good – feel good” („Wyglądaj dobrze – czuj się dobrze”).

Na pokazie nie zabrakło wzorów (od  minimalistycznych po niezwykle wytworne) wpisujących się w światowe trendy, które CLARKS w mistrzowski  sposób łączy z tradycjami  brytyjskiego rzemiosła.

W odznaczającej się dyskretną elegancją kolekcji damskiej, inspirowanej stylem lat 60. i 70., królują niepodzielnie niezwykle kobiece fasony: zarówno ostre, jak i  zaokrąglone noski, wysokie obcasy (szpilki, a zwłaszcza stylizowane słupki) – choć i miłośniczki balerinek nie powinny czuć się zawiedzione. Kolekcja sandałów urzeka natomiast koturnami o fantazyjnych – niemal futurystycznych – sylwetkach.

Kolorystycznym hitem nadchodzącego sezonu są PASTELE (m.in.: biel, kremowa biel, ostryga, ciepły beż, pudrowy róż, bladożółty, bladozielony), ożywione licznymi akcentami koralu.

Sezon należeć będzie także do ponadczasowego zestawienia black & white oraz wszechobecnego srebra i złota.

Obuwie, wykonane z luksusowych skór polerowanych, lakierowanych i metalizowanych, zdobią: PASKI (najgorętszy trend sezonu: zapinane nad kostką, typu T-bar, ukośne), oryginalne łączenia różnorodnych faktur i kolorów , wężowe printy, ażury, dziurkowania, duże klamry, frędzle, warstwowe podeszwy.

Uzupełnienie kolekcji obuwia stanowią utrzymane w pastelowej kolorystyce klasyczne torby oraz listonoszki, teczki, shoppery.

 Współczesna klasyka to określenie idealnie opisujące najnowszą kolekcję obuwia męskiego CLARKS. Stylowe wzory: derby (zarówno w wersji eleganckiej, jak i caualowej), brogsy, loafersy, sandały oraz modele quasi-sportowe, wykonane zostały z niezwykle miękkich skór,  garbowanych przy użyciu substancji roślinnych, dzięki czemu obuwie może być noszone – zgodnie z obowiązującymi trendami („barefoot”) – bezpośrednio na bosą stopę.

Lekkości wzorom dodają delikatne opływowe sylwetki. Efektowne dziurkowania zaś nie tylko zdobią, ale także zapewniają optymalną cyrkulację powietrza wewnątrz buta.

Znakomite uzupełnienie palety neutralnych kremowych bieli, beżów, brązów i granatów stanowią ekstrawaganckie jaskrawoniebieskie akcenty kolorystyczne.

Plejada oryginalnych wzorów, kalejdoskop różnorodnych stylów oraz przegląd najgorętszych światowych trendów – to wszystko sprawiło, że pokaz kolekcji obuwia marki CLARKS wiosna/lato 2015 stał się ważnym punktem w kalendarzu eventów rozpoczynających nowy sezon modowy.