Gem, set, mecz! Kolekcja tenisowa marki 4F i Łukasza Kubota

Projektanci marki 4F podjęli się przygotowania kolekcji tenisowej według wskazówek Łukasza Kubota – nowego ambasadora marki. Już w tym sezonie, na kortach tenisowych świata, królować będą polskie akcenty!

 Tenis jest jedną z tych dyscyplin sportowych, w której istotną rolę odgrywa klasyka i elegancja kroju, połączona z wygodą i funkcjonalnością.

Moda na korcie zawsze była niemal równie ważna jak rozgrywane sety, a wypracowane standardy i swoisty dress code stały się na tyle popularne, że wiele elementów z koszulką polo na czele,przeniknęły również do współczesnej mody codziennej. Dlatego też linia ubrań powstała przy ścisłej współpracy z tenisistą, który jasno określił własne oczekiwania co do designu, materiałów i form.

Sportowiec aktywnie uczestniczył w procesie przygotowawczym i pierwsze propozycje modeli  sprawdził już podczas tegorocznego turnieju rozgrywanego na trawiastych kortach Wimbledonu.

Ten wielkoszlemowy turniej odwołuje się do wielu tradycji tenisa, a w stroju kultywuje obyczaj białego dress code’u. Podczas niedawnych rozgrywek,

Łukasz Kubot miał więc okazję skoncentrować się na funkcjonalności wybranych materiałów, aby w następnej kolejności, wraz ze sztabem projektantów marki 4F, móc pracować nad designem kolekcji.

W efekcie powstała kolekcja dedykowana tenisiście, w której zobaczymy go w wielu tegorocznych pojedynkach na światowych kortach.

W 2015 roku, na jej bazie powstanie linia męska kolekcji tenisowej „Customized by Łukasz Kubot”, która trafi na sklepowe półki.

W skład kolekcji tenisowej wchodzi linia do gry dziennej i gry nocnej, całość zawiera pięć zestawów obejmujących t-shirty, spodenki i czapki.

Natomiast w planach jest jej rozszerzenie o projekty koszulek polo, dresów, frotek i toreb sportowych.

W całej kolekcji dominuje ulubiona kolorystyka Łukasza Kubota, a więc: turkus, malina, soczysta zieleń, wzbogacona dodatkowo o motywy geometryczne, wyrażające dynamikę typową dla tenisowych pojedynków.

Inspiracją dla linii nocnej z kolei był… kosmos. Ambasador marki jest zodiakalnym bykiem, dlatego projekty nawiązują do wyraźnej na nieboskłonie konstelacji gwiazd. Całość jest iście kosmiczna!

W planach rozpoczętej współpracy z tenisistą znajduje się również stworzenie stylizacji na spotkania formalne i konferencje.

Wśród nich,główną rolę odgrywać będą fasony marynarek, za których przygotowanie odpowiada

Dyrektor Kreatywny Marki – Ranita Sobańska. W krojach dominować będzie połączenie pierwiastka sportowego z elegancją, a szczególny nacisk zostanie położony na detale i ciekawe struktury materiałów.

Kontrastujące kolory podszewek, napy i niestandardowe guziki, a do tego poszetki  – wszystko to zapewni nietuzinkowy miks różnych stylów, przełamujący nowoczesną stylistykę dozą retro.

Propozycje marki idą w parze z najnowszym trendem na sportowy szyk, pełen swobodnych interpretacji sylwetek zawodników reprezentujących różne dyscypliny sportu.

Współpraca z tenisistą, Łukaszem Kubotem jest kolejnym krokiem w kierunku współpracy ze sportowcami – kooperacją uwzględniającą pełne spektrum oczekiwań zawodników.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj