Polska marka SUCH A SUCZ dołączyła do międzynarodowego programu Sklepy Wolne Od Futer

SUCH A SUCZ to kolejna polska marka, która przystąpiła do projektu Sklepy Wolne Od Futer. Firma zobowiązała się pisemnie do niesprzedawania futer oraz dodatków futrzanych pokazując tym samym jak istotne jest przestrzeganie praw zwierząt. „Nie musimy nosić cudzej skóry, gdy czujemy się silni. To właśnie to, jak traktujemy słabszych świadczy o naszej sile. Moda i styl życia mogą pomóc zmieniać rzeczywistość i rozwijać zatraconą po drodze empatię. Osobiście angażujemy się w akcje, które mają na celu podnoszenie świadomości tego, że zwierzę to nie produkt, to nie maszyna, to nie nasza własność. Mamy nadzieję, że łącząc nasze pasje z ciężką pracą, będziemy w tym procesie czynnie uczestniczyć przez następne kilkadziesiąt lat” – swoją decyzję o dołączeniu do międzynarodowego projektu skomentowała właścicielka marki Monika Skalak. Taką postawę docenia coraz większa grupa klientów: ostatnie badania opinii publicznej w Polsce pokazują, że zwłaszcza młode kobiety nie chcą widzieć naturalnych futer w kolekcjach odzieżowych, uważając je za niepotrzebne i passé. Firma nie stosuje w swoich kolekcjach także skór czy wełny.

SUCH A SUCZ to marka produkująca odzież wysokiej jakości, stworzona dla indywidualistów, osób pewnych siebie i wolnych od uprzedzeń. W kolekcji znajdują się sukienki, bluzy, legginsy, body i stroje kąpielowe, a wzory podstawowej linii– Bird Girl – nawiązują do jedności człowieka z naturą, gdzie cechy ludzkie pokrywają się z motywami wybranych zwierząt. W kolekcji znajdują się także wzory, które powstały w kolaboracji ze znanymi artystami grafiki i tatuażu. Noszenie czyjejś pracy na ciele, podobnie jak  noszenie tatuażu, stało się nową formą ekspresji. Such A Sucz jest pierwszą firmą na świecie, która podaje prace artystów tatuażu w takiej formie druku, gdzie doskonale widoczny jest nawet najdrobniejszy detal. Głównym celem marki są rynki zagraniczne (USA, Australia, Niemcy, UK), ale SAS pojawia się także na polskich imprezach, a swoje produkty wysyła do każdego zakątka świata. Nazwa marki jest połączeniem podobnie brzmiących wyrazów zaczerpniętych z języka angielskiego i polskiego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj