Nowi najemcy Blue City

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.

Wśród salonów, które otworzyły się w CH Blue City w ostatnim czasie znajdują się:

NIKE

(Lokalizacja: poziom „-1”, powierzchnia: 330 metrów kwadratowych, Czas otwarcia: czerwiec 2014 r.)

Na wielu listach noworocznych postanowień pojawia się zapis: „zacznę biegać”, „zapiszę się na siłownię” lub „schudnę”. Dla tych, którzy jeszcze nie wypełnili tego punktu, mamy dobrą wiadomość. Od czerwca w Blue City działa nowy salon firmy Nike. A wiadomo, że profesjonalny strój to większe szanse, że ruch sprawi nam przyjemność.

Sklep wybudowany jest w oparciu o najnowszy koncept Nike z ofertą zaawansowanych technologicznie produktów w kategoriach Running/Trening/Football. Każdy fan lub amator biegania, gry w piłkę i ćwiczeń na sali lub siłowni, może ubrać się tu od stóp do głów. Obuwie, spodenki, bluzy, kurtki, torby, a nawet skarpetki i bielizna sportowa czekają na klientów w wybranych działach.

VANS

(Lokalizacja: poziom „-1”, Powierzchnia: 84 metry kwadratowe, Czas: sierpień 2014 r.)

 

Te buty kocha nie tylko młodzież czy miłośnicy deskorolek i aktywnego trybu życia. Są idealne do przemieszczania się po miejskiej dżungli. Ale Vans to nie tylko obuwie – w ofercie są także ubrania dla każdego, kto ceni sobie wygodę i modny design, oraz akcesoria.

YOUNG REPORTER

(Lokalizacja: poziom „-1”, Powierzchnia: 74 metry kwadratowe, Czas: sierpień 2014 r.)

Gdy ma się od 7 do 13 lat świat wydaje się niesprawiedliwy. Wszyscy ci mówią, że jesteś jeszcze dzieckiem, ale ty czujesz się jak młodzież. I tak też chcesz się ubierać. Marka Reporter Young to rozumie. Oferuje wysokiej jakości ubrania dla chłopców i dziewczynek, które podkreślają ich indywidualność i pełen energii styl. Od sierpnia także w Blue City.

SUNLOOX

(Lokalizacja: poziom „+1”, Powierzchnia: 212 metrów kwadratowych, Czas: lipiec 2014 r.) 

Chcesz widzieć więcej i lepiej? Odwiedź w CH Blue City nowy salon optyczny SUNLOOX, który oferuje doskonałej jakości szkła korekcyjne, szeroki wybór markowych opraw oraz okularów przeciwsłonecznych.

AMP MONACO

(Lokalizacja: poziom „0”, Powierzchnia: 50 metrów kwadratowych, Czas otwarcia: lipiec 2014 r.)

 

Najlepszy prezent dla kobiety? Wiadomo – piękna biżuteria! Niepowtarzalne wzory, precyzyjne wykonanie i ogromny wybór niepowtarzalnej biżuterii klienci Blue City znajdą w nowo otwartym sklepie AMP Monaco. Pierścionki, naszyjniki czy bransoletki sygnowane tym znakiem stanowią połączenie najwyższej jakości wyrobu z przystępną ceną.

GRYCAN

(Lokalizacja: poziom „1”, Powierzchnia: 50 metrów kwadratowych, Czas otwarcia: lipiec 2014 r.)

Jedna z najlepszych polskich lodziarni – Grycan otworzyła w lipcu w Blue City przestronny i wygodny punkt, w którym duzi i mali amatorzy lodów o niepowtarzalnych smakach oraz kawosze odnajdą komfort podniebienia.