KONKURS SZYCIOWY BLOG ROKU 2014

1 marca 2015 roku rusza druga edycja konkursu SZYCIOWY BLOG ROKU. Organizator zmagań konkursowych – legendarna polska marka ŁUCZNIK – wyróżni wartościowymi nagrodami najlepsze blogi o tematyce szycia, które oceniane będą w trzech kategoriach: moda, DIY (do it yourself) oraz osobowość.

Któż z nas nie ma hobby?  Teraz, dzięki tętniącej życiem blogosferze nasze pasje zyskały kolejny wymiar. Bez większego wysiłku, ba nawet bez wychodzenia z domu, możemy dzielić się naszymi zainteresowaniami z nieograniczoną liczbą osób. Dzięki blogom nawet najbardziej nieśmiali  prezentują swoje osiągnięcia, realizują nietuzinkowe projekty, a w efekcie zyskują przyjaciół oraz zaangażowaną publiczność.

Wśród blogerów jest też wielu, którzy twierdzą, że „radość życia bierze się z szycia”. Z tą opinią trudno się nie zgodzić –  twierdzi Remigiusz Chrzanowski wiceprezes ASPY ELECTRO, firmy zarządzającej marką Łucznikszycie to  hobby, które pobudza wyobraźnię i daje możliwość realizowania artystycznych zamiłowań każdemu, kto tylko odważy się usiąść przy maszynie. Uznaliśmy, że właśnie  nasz Łucznik – kultowa polska marka związana od kilkudziesięciu lat z szyciem –  powinien wyłonić najlepsze autorskie szyciowe blogi, tworzone przez  największych pasjonatów szycia.

Jesteśmy pewni, że konkurs SZYCIOWY BLOG ROKU stanie się imprezą cykliczną,  która zdobędzie sympatię wielu internautów, w tym również tych, którzy swojej szyciowej przygody jeszcze nie rozpoczęli. W jury zasiądą  – top blogerka modowa Harel, która swojego bloga „O modzie subiektywnie” prowadzi już od 9 lat,  Marita Bobko wrocławska projektantka uznanych i nagradzanych kolekcji mody, właścicielka marki odzieżowej MaritaBobko, Wioletta Jarosz – pasjonatka szycia, zwyciężczyni poprzedniej edycji konkursu na Szyciowy Blog Roku w kategorii DIY, prowadzi bloga Bezdomna Szafa. Przewodniczącym jury będzie przedstawiciel marki Łucznik, a jurorem specjalnym Joanna Konopka konstruktor odzieży, krawiec i technolog. Jej prace gościły na wybiegach wielu znanych projektantów takich jak: Paprocki& Brzozowski, MMC, Łukasz Jemioł, Agata Wojtkiewicz, Ewa Kozieradzka.

W konkursie SZYCIOWY BLOG ROKU 2014 udział może wziąć każdy, kto prowadzi internetowy pamiętnik poświęcony szyciu, robótkom ręcznym lub innym pasjom związanym z modą.  Konkurs rozpocznie się 1 marca 2014 roku. Do 15 marca na stronie konkursu szyciowyblogroku.pl przyjmowane będą zgłoszenia. Po ich weryfikacji  jury przystąpi do wyboru najlepszych blogów w trzech kategoriach – MODA, DIY (Do It Yourself) oraz OSOBOWOŚĆ. W międzyczasie 16 marca zostanie uruchomione publiczne głosowanie online, w którym wybrany zostanie NAJLEPSZY SZYCIOWY BLOG 2014 według INTERNAUTÓW. Głosowanie zostanie przeprowadzone za pomocą aplikacji na stronie szyciowyblogroku.pl w dniach od 16  do 22 marca 2015 roku. Nagrody we wszystkich czterech kategoriach zastaną ogłoszone 26 marca na stronie konkursu oraz na profilu marki Łucznik na portalu Facebook (Łucznik – nr 1 w maszynach do szycia).

Nagrody na łączną sumę prawie 17000 zł ufundował organizator, firma ASPA ELECTRO, zarządzająca marką Łucznik. Do wygrania jest 10 zaawansowanych maszyn Łucznika (3 x HELENA 2060, 3 x BALLADYNA 2020, 3x AMELIA II 2005, 1 x MAGDALENA 2050). Dla internautów biorących udział w głosowaniu przewidziane są nagrody: 50 poradników Łucznika („Proste i modne szycie”, „Uszyj w jedno popołudnie”, „Patchwork krok po kroku”)  Pełny regulamin konkursu dostępny jest na szyciowyblogroku.pl.

Background

ŁUCZNIK to legendarna polska marka, sięgająca swą tradycją początków XX wieku. W roku 2004 Grupa Kapitałowa ASPA – uzyskała licencję na używanie znaku towarowego „ŁUCZNIK”, a dwa lata później kupiła prawa do tej marki. Obecnie produkty marki ŁUCZNIK są dostępne w największych krajowych sieciach elektro i hipermarketach. Marka prowadzi również własny sklep online – galerialucznik.pl.

Zgodnie z aktualnymi trendami na rynku, oferta produktów Łucznika stale się poszerza i dostosowuje do indywidualnych potrzeb klienta. Maszyny są nie tylko funkcjonalne, charakteryzują się także niebanalną linią wzorniczą. Strategia rozwoju marki zakłada kreowanie stylów i trendów w szyciu domowym, a współczesny ŁUCZNIK chce sprawić, by szyciowe hobby znów stało się modne. Konkurs SZYCIOWY BLOG ROKU jest jedną z inicjatyw realizujących tę strategię.