„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion”

Moda i e-commerce to w tej chwili nierozerwalne połączenie. Trudno wyobrazić sobie dobrze prosperującą firmę bez rozwiązań pomagających sprostać gustom i preferencjom klienta. Branża modowa to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi na rynku, więc aby sprostać jego wymaganiom konieczne jest śledzenie nowych rozwiązań – „szytych na miarę” pozwalających na wyprzedzenie konkurencji i dostosowanie się do wymogów konsumenta.

„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion”

szyte na miare

Już 28 stycznia w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie – konferencja „Szyte na miarę” rozwiązania dla branzy fashion, poruszająca zagadnienia e-commerce, znaczenia IT w branży fashion, logistyki w branży modowej, a także narzędzi wsparcia sprzedaży.

Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się  eksperci branży modowej i rynku e- commerce, m.in :
– Michał Kluska – Adwokat, Partner EVERBERG
„Marketing szyty na miarę. Zwiększenie możliwości dzięki rozwiązaniom prawnym”

– Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist, Brand24 S.A.
„Jak wykorzystać dane z mediów społecznosciowych w segmencie fashion?”

– Joanna Kosman – Kierownik marketingu, Answear.com
„Rodzaje narzędzi używanych do promocji sklepów internetowych z segmentu Fashion”
– Justyna Dziegieć – eCommerce Manager,L’Oréal Polska

„eVisual Merchandising – czyli jak przygotować markę odzieżową/ biżuteryjną/ kosmetyczną do sprzedaży w e-commerce”
– Magdalena Miernik – prawnik, redaktor naczelny i autorka pierwszego serwisu prawniczego dla ludzi kreatywnych Lookreatywni.pl.

Kolekcje modowe pod ochroną” – wykład o charakterze case study, poruszający tematykę prawa własności intelektualnej w branży modowej.
– Monika Majewska, Dyrektor ds. Marketingu i PR, Balladine.com

– Mirosława Achinger, Prezes Zarządu, ODL

– Justyna Ołtarzewska, Projektant, Atelier Mody

 Patronat Honorowy nad konferencją objęła Izba Gospodarki Elektronicznej e-COMMERCE POLSKA

Tematyka konferencji to mi.in :

1. E-commerce
2. Rola BigData w analizie danych z portali społecznościowych
3. Optymalizacja łańcucha dostaw
5. Znaczenie IT w branży fashion
6. Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
7. Technologie CAD I 3D
8. Logistyka w branży modowej
9. Narzędzia wsparcia sprzedaży

Do udziału w konferencji zapraszamy:
– projektantów mody
– blogerów
– startupowców z branży modowej

  • właścicieli i managerów sklepów internetowych
  • właścicieli sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
  • osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
  • szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
  • osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta

 

Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. Z o.o

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: http://multiexpo.pl/fashion

Rejestracja pod adresem: http://multiexpo.pl/fashion/rejestracja