Backstage sesji LAVARD na sezon jesień-zima 2016/2017

Przełom lata i jesieni to moment premiery nowej kolekcji LAVARD, a co za tym idzie także świeżej sesji wizerunkowej marki. Nim jednak fotografie wykonane przez Bartka Wieczorka ujrzą światło dzienne, zachęcamy do przyjrzenia się zdjęciom z backstage’u. Ich autor, Wojciech Stopka, świetnie uchwycił atmosferę tego, co działo się podczas sesji. Czyż taki przedsmak nie robi ochoty na więcej?

Sesja wizerunkowa marki LAVARD na sezon jesień-zima 2016/2017 miała miejsce w plenerze. Za plan zdjęciowy posłużył klimatyczny teren znajdującego się w Krakowie Browaru Lubicz.

Fotografie po raz kolejny wykonał Bartek Wieczorek (LAF AM) – jeden z najzdolniejszych polskich fotografów mody, a atmosferę backstage’u uchwycił Wojciech Stopka. Za makijaż była odpowiedzialna Iza Kućmierowska, a o fryzury modeli zadbał Kacper Rączkowski (D’Vision Art). Stylizacje przygotowali: Marta Harner, Edyta Gacek (LAVARD), Aleksandra Gawlik (LAVARD) i Mateusz Gacek (LAVARD).

Przed obiektywem po raz kolejny stanął Michael z Kult Management. Partnerowała mu Weronika z agencji Milk.

Sesję wyprodukowała agencja LAF.

Za marketing odpowiedzialni są Marcin Dzielski (LAVARD) i Klaudia Gacek (LAVARD).