Golden Rose partnerem Beauty wyborów Miss Polonia Studentek Łodzi 2015 i organizatorem Warsztatów Piękna dla finalistek

Marka Golden Rose była partnerem Beauty zakończonego właśnie konkursu Miss Polonia Studentek Łodzi 2015. Jako ekspert kobiecej urody firma zorganizowała dla uczestniczek Warsztaty Piękna, będące częścią przygotowań do gali finałowej konkursu. Odbyła się ona w sobotę 23 maja 2015 roku w Centrum Promocji Mody Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Spośród 15 finalistek wybrano również Miss Golden Rose Polska – została nią Martyna Rybka, studentka logopedii Uniwersytetu Łódzkiego (zdobyła również tytuł pierwszej wicemiss w tym konkursie).

Misją firmy Golden Rose, która już od dziesięciu lat dba o urodę Polek, jest wprowadzanie na rynek coraz doskonalszych kosmetyków do makijażu, idealnie dopasowanych do szczególnych wymagań każdego typu urody. Marka chce sprawić, by każda kobieta umiała odnaleźć w sobie piękno i podkreślić swoje największe atuty perfekcyjnym makijażem. Przypomina też, że źródeł piękna powinnyśmy szukać w sobie w każdym wieku i że nie dotyczą one tylko urody fizycznej – równie ważna jest nasza osobowość. Kobietom trzeba to uświadamiać jak najczęściej i jak najwcześniej. A że marka Golden Rose stara się zawsze być tam, gdzie w grę wchodzi uroda i edukacja, uczestniczyła też aktywnie w poszukiwaniach najpiękniejszej studentki Łodzi, czyli miasta, w którym ma swoją siedzibę.

W wyborach i w Warsztatach Piękna Golden Rose wzięły udział reprezentantki wszystkich łódzkich uczelni, zarówno tych publicznych, jak i prywatnych: Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Medycznego, Akademii Sztuk Pięknych, Politechniki Łódzkiej, Akademii Muzycznej, Wyższej Szkoły Biznesu i Nauk o Zdrowiu, Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej.

W czasie Warsztatów Piękna wizażystki Golden Rose pomagały finalistkom określić ich typ urody, dobrać najlepsze kosmetyki i umiejętnie je zastosować. Chociaż mogłoby się wydawać, że prezentowana przez dziewczyny uroda nie wymaga poprawek, to jednak zawsze można wyglądać lepiej – przekonywały. I pokazywały, jak to zrobić, wykorzystując pędzel, gąbkę i własne palce. Uczestniczki na zakończenie mogły same ocenić efekty swojej pracy – po własnoręcznym wykonaniu makijażu miały za zadanie zrobić sobie selfie. Ale to nie wszystko – drugie zdjęcie musiało być autoportretem, który uchwyci  finalistkę w trakcie aktywności fizycznej. To był prawdziwy sprawdzian nie tylko dla kandydatek, ale również dla kosmetyków i ich odporności na… trudne warunki atmosferyczne i wysiłek.

Uczestniczki miały do dyspozycji wszystkie kosmetyki marki (a jest ich naprawdę mnóstwo), a do pomocy − jej najlepsze wizażystki, wśród nich również Martę Pawlik-Antoniak, która często ma okazję popularyzować Golden Rose w mediach. O kosmetykach opowiadała również Urszula Sypniewska – Koordynator ds. Marketingu i PR firmy Golden Rose.

Tytuł Miss Polonia Studentek Łodzi 2015 r. zdobyła Regina Wojciechowska, studentka dziennikarstwa Uniwersytetu Łódzkiego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj