W najnowszej kampanii Salonu Pl. Trzech Krzyży 3/4 na sezon wiosna/lato 2015 wystąpił Michał Będźmirowski, autor projektu „Modny Tata”, w którym przełamuje funkcjonujący stereotyp mężczyzny i dzieli się swoimi zainteresowaniami związanymi z rodzicielstwem, modą, kuchnią oraz sportem, umiejętnie łącząc swoje pasje z pracą naukową.
„Modny Tata”, autor bloga www.modnytata.pl oraz profilu na Instagramie https://instagram.com/modny_tata/ wystąpił w sesji razem z dziesięciomiesięcznym synem Bruno. To pierwsza taka sesja w Polsce – do tej pory rodzinne zdjęcia w kampaniach zdominowane były przez dziewczynki pozujące ze swoimi mamami.
W stylizacjach zostały wykorzystane kolekcje Domów Mody – zarówno dla dorosłych, jak i dzieci – dostępnych w Salonie, m.in.:
- Moncler
- Ralph Lauren
- Tod’s
- Kenzo
Sesja przedstawia trendy na wiosnę/lato 2015 według światowych Domów Mody oraz zdobywającego coraz większą popularność blogera lifestylowego.