„Trend (Brand) Book. Dlaczego trendwatching lubi się z marketingiem” – drugie spotkanie z cyklu Fashion PR Talks

19 lutego na ASP w Gdańsku odbędzie się drugie, bezpłatne spotkanie z cyklu Fashion PR Talks. W gorącym okresie trwających tygodni  mody porozmawiamy o zależnościach między prognozowaniem trendów i budowaniem strategii komunikacji kolekcji. Spotkanie poprowadzą Olka Kaźmierczak, autorka bloga Fashion PR Girl i Agnieszka Polkowska, doktorantka ASP i założycielka platformy TRENDSPOT.

„Trend (Brand) Book. Dlaczego trendwatching lubi się z marketingiem” to dwugłos ekspertek z branży mody. Analizuje modelową współpracę między trendwatcherem i marketingowcem. Krótko omawia zestaw narzędzi wspólny obu profesjom. Przedstawia drogę od moodboardu do sklepowej półki. Pokazuje zastosowanie teorii w praktyce.

Kluczem do zbudowania atrakcyjnego sprzedażowo produktu jest połączenie świadomości zmian wraz z adekwatnymi działaniami marketingowymi oraz spójną komunikacją – tłumaczy Olka Kaźmierczak, organizatorka spotkań Fashion PR Talks.

Holistyczne myślenie o marce jako o organizmie, w którym wszystkie organy są od siebie współzależne, to sposób na zdobycie pozycji lidera, wyznaczającego kierunek rozwoju całej branży – mówi Agnieszka Polkowska, współprowadząca spotkanie doktorantka gdańskiej ASP.

Gdańskie spotkanie skierowane jest do praktyków i amatorów branży PR, projektantów mody, studentów kierunków związanych z komunikacją i osób zainteresowanych biznesowym kontekstem branży mody.

Kolejne Fashion PR Talks, o zmienionej tematyce i formule, odbędą się w Krakowie, Warszawie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Więcej informacji o szczegółach projektu na www.fashionprtalks.pl.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj