Butik ANIA KRUK oficjalnie otwarty

Marka ANIA KRUK oficjalnie otworzyła butik przy ul. Mokotowskiej 46 w Warszawie. Na otwarciu połączonym z premierą nowej kampanii i prezentacją kolekcji jesień-zima 2014/15 pojawili się dziennikarze modowych magazynów oraz zaprzyjaźnione Gwiazdy.

Gospodarzami spotkania byli twórcy marki: rodzeństwo Ania Kruk i Wojciech Kruk jr oraz ich rodzice: Ewa i Wojciech Krukowie, którzy przez lata byli dla Polaków twarzą firmy W.Kruk.

Zaprosiliśmy gości na potrójną premierę: nowego designu butiku, nowej kampanii, która właśnie trafia do mediów i nowych kolekcji na sezon jesień-zima 2014/2015 – mówi Ania Kruk, główna projektantka i dyrektor kreatywna marki ANIA KRUK. Butik przy ul. Mokotowskiej w swoim założeniu jest również miejscem spotkań, gdzie chcemy regularnie urządzać prezentacje nowości na nadchodzący sezon. Cieszymy się, że dziennikarze, styliści i blogerzy przyjęli nasze zaproszenie i wspólnie z nami świętowali nowy etap w rozwoju naszej marki.

Na oficjalnym otwarciu butiku pojawiły się również zaprzyjaźnione z marką Gwiazdy: Alicja Resich Modlińska, Ilona Felicjańska i Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

Podczas spotkania można było poznać zupełnie nowe oblicze ANI KRUK. Na każdym z ośmiu zdjęć z kampanii AW 2014/2015 widzimy inną odsłonę młodej marki. Każda kobieta ma wiele twarzy – dlatego w jesiennej kampanii znajdziemy nasze różne wcielenia – tłumaczy Ania Kruk. Raz jesteśmy dziewczęce i delikatne, raz zawadiackie, innym razem chcemy poczuć się bardziej kobieco i proponujemy klasyczny look. Takie też są projekty ANIA KRUK – pozwalają za każdym razem kreować siebie na nowo.

Sesja zdjęciowa zapowiada projekty, które sukcesywnie będą pojawiać się w tym sezonie w butikach ANIA KRUK. Pierwsze dwie kolekcje – LOGO LOVE oraz MAKE A WISH, które mogliśmy poznać podczas ostatniej prezentacji, w tym tygodniu trafiają do salonów stacjonarnych i butiku online.

 

W kolekcji LOGO LOVE możemy wybierać spośród eleganckich naszyjników, bransoletek, kolczyków i pierścionków z ornamentami wywodzącymi się z monogramu marki („K”). Zabawy logotypem wpisują się w szerszy trend epatowania znakami firmowymi, który możemy zauważyć na światowych wybiegach (Kenzo, Moschino). W kolekcji MAKE A WISH znajdziemy bransoletki z napisami wybijanymi na mosiężnej blaszce, wplecionej w bajecznie kolorowe atłasowe wstążki.

Butik przy ul. Mokotowskiej to już dziesiąty obiekt na mapie salonów stacjonarnych ANIA KRUK i pierwszy sklep firmowy marki zlokalizowany poza centrum handlowym. Salon zaskakuje zupełnie nowym designem wnętrza autorstwa poznańskich architektów ze studia mode:lina. Projekt jest współczesną interpretacją tradycyjnego zakładu złotniczego – uwagę zwracają perforowane ściany, które w dawnych warsztatach służyły do przechowywania narzędzi. Oprócz części ekspozycyjnej w salonie zaaranżowano miejsce pracy projektowej i przestrzeń do spotkań. Docelowo butik przy ul. Mokotowskiej będzie pełnił funkcję showroomu. Tu będą trafiały nowe projekty ANIA KRUK jeszcze przed ich oficjalną premierą w pozostałych salonach.

Otwarcie butiku zorganizowano w formule press-day. Kawę i szampana prosto z Włoch dla uczestników spotkania zapewniła LA BOTTEGA. Urokliwe różowe capcakes przygotowała pracownia tortów artystycznych TORTOWA AWANGARDA.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here