25.09 w Pomada Fason Office odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji japońskiej marki MUJI. Jesienno-zimowe propozycje kolekcji damskiej, męskiej oraz home przyciągnęły grono znanych dziennikarzy i stylistów z największych modowych i lifetylowych magazynów. W ascetycznych przestrzeniach, casualowe ubrania oraz akcesoria prezentowały się wyśmienicie, przykuwając uwagę prostotą, jakością i ponadczasowym stylem, co nie umknęło uwadze przybyłych gości.
MUJI narodziło się w Japonii w 1980 roku. Jest kwintesencją japońskiego stylu życia, kultury, wartości, stosunku do świata, w którym liczy się jakość, a nie marka, funkcja, a nie opakowanie, prostota, a nie dekoracje. Od ponad 30 lat MUJI przekonuje nas, że mniej znaczy więcej.
Przedmioty MUJI są proste, o neutralnej kolorystyce, a jednocześnie wyrafinowane. Praktyczne, funkcjonalne, uniwersalne i odpowiednie na każdą okazję i co ważne mają przystępne ceny.Prostota MUJI bierze się nie tylko z minimalizmu stylistycznego, lecz także
z dobrowolnego zobowiązania do używania materiałów wielokrotnego użytku
i efektywnych metod wytwarzania.