Agencja EVENTAGE, prowadzona przez Małgorzatę Mikulik, reprezentuje Radosława Majdana oraz Pako Lorente rozpoczynających się 1 lipca pokazach Paryskiego Tygodnia Mody Haute Couture. Pako Lorente jako pierwsza polska marka odzieży męskiej bierze odział w tym prestiżowym i ekskluzywnym z pogranicza świata mody, biznesu i sztuki. Sześć sylwetek zostało zaprojektowanych specjalnie dla Pako Lorente przez francuskiego designera Ylan’a Anouf’a – dyrektora artystycznego kanału FashionTV. Pokaz z udziałem firmy odbędzie w Elysees Lounge,
3 rue des Saussais, naprzeciwko Pałacu Prezydenckiego. Partnerem pokazu jest stacja FashionTV oraz dom mody Galeries Lafayette. Agencja podczas pobytu w Paryżu wspiera Pako Lorente również w negocjacjach biznesowych i nawiązywaniu kontaktów międzynarodowych.
EVENTAGE podpisała w czerwcu br., na czas nieokreślony umowę z marką Pako Lorente – obejmującą działania public relations, promocyjne oraz marketingowe.
Do grona twarzy prezentujących kolekcję 2013 i styl marki Pako Lorente dołączył również Radosław Majdan, który w maju powierzył EVENTAGE wszystkie działanie wizerunkowe i opiekę nad rozwojem kariery telewizyjnej.