Osobowość, pasje, zainteresowania to elementy, które pokazują jacy jesteśmy naprawdę. Dlatego też chcąc ukazać wyjątkowość poznaniaków i pokazać ich pod każdym kątem, co dwa tygodnie w przestrzeniach PCC będzie odbywać się akcja „PCC 360o”. W dwa czwartki miesiąca ok. godziny 16.00 „team wyłapujący” będzie starał się wyłowić spośród klientów galerii wyróżniające się osoby, rodziny lub grupy przyjaciół.
Już pod koniec stycznia (21.01) ruszyła akcja „PCC 360o”, której głównym celem jest pokazanie różnorodności poznaniaków, stworzenie przeglądu osobistości odwiedzających Poznań City Center. Co drugi czwartek w alejkach galerii, a także na placu przy rondzie Matyi, stylistka: Basią Józefiak wraz z fotografem: Darkiem Myszkowskim będą wybierać gości z osobowością Galerii. Każda
z osób, która zostanie sfotografowana, pojawi się w galerii zdjęć prezentowanej na oficjalnym Facebookowym profilu Poznań City Center, dzięki czemu będzie brała udział w konkursie na like. Następnie dwie osoby, z największą ilością głosów (like`ów) z danej akcji wygrają bon o wartości
50 zł do zrealizowania w PCC. Dodatkowo spośród zwycięzców tygodni w danym miesiącu – eksperci modowi będą wybierać dwa typy miesiąca, którzy dodatkowo otrzymają bon o wartości 200 zł, a ich wizerunki będą opublikowane w wydaniu drukowanym poznańskiej Gazety Wyborczej, a także Metrocafe. Do akcji „PCC 360o” organizatorzy będą zapraszać również lokalnych blogerów, dziennikarzy modowych, stylistów, którzy swoim profesjonalnym okiem będą wyłapywać ciekawe osobowości.
Głównym celem akcji jest pokazanie poznaniaka przez pryzmat jego osobowości, pasji, zainteresowań, ciekawych aktywności – nie chodzi tylko o motyw modowy. Ważnym jest dla nas pokazanie różnorodności naszych klientów – dodaje Norbert Fijałkowski, dyrektor centrum.
Zwieńczeniem projektu będzie wydanie limitowanego albumu z sylwetkami
24 zwycięzców z poszczególnych miesięcy. Dodatkowo zostanie utworzona promowana, galeria zdjęć 24 wygranych na oficjalnym profilu na Facebooku Poznań City Center, gdzie przez 2 tygodnie po zakończeniu 1. edycji akcji będzie można oddawać głosy (like). Osoba, która zwycięży stanie się „twarzą PCC”, a jej wizerunek zostanie wykorzystany
w kampaniach reklamowych centrum w roku 2017.
„PCC 360o” to cykliczna akcja odbywająca się w alejkach galerii, a także na placu przy rondzie Matyi, co drugi czwartek ok. godziny 16.00. Biorąc w niej udział można wygrać bony o wartości 50 zł i 200 zł, a także zyskać szansę na udział w kampaniach reklamowych centrum w 2017 roku.