Wiosenna kolekcja polskiej marki odzieżowej ECHO

W nadchodzącym sezonie polska marka odzieżowa ECHO wciąż trzyma kurs na trendy i nowoczesne podejście do mody. Na przestrzeni ostatnich lat trendy przybierają różne formy kształtując pojęcie stylu. Nowoczesna prostota, uniwersalność i łagodność fasonów połączona niebanalną kolorystyką to kwintesencja najnowszej kolekcji marki, w której równowaga, uzupełnienie i harmonia niczym yin i yang gra pierwszoplanową rolę.Wiosenna kolekcja polskiej marki odzieżowej ECHO (4) Wiosenna kolekcja polskiej marki odzieżowej ECHO (5) Wiosenna kolekcja polskiej marki odzieżowej ECHO (6) Wiosenna kolekcja polskiej marki odzieżowej ECHO (7) Wiosenna kolekcja polskiej marki odzieżowej ECHO (8) Wiosenna kolekcja polskiej marki odzieżowej ECHO (9) Wiosenna kolekcja polskiej marki odzieżowej ECHO (1) Wiosenna kolekcja polskiej marki odzieżowej ECHO (2) Wiosenna kolekcja polskiej marki odzieżowej ECHO (3)

Wysmakowany balans pomiędzy nowatorską formą, kolorem i unikalnym deseniem charakteryzuje najnowszą, wiosenną kolekcję ECHO. Bohaterkami kolekcji są dwie kobiety – siostry, przyjaciółki, wspólniczki z pozoru różniące się wiekiem, osobowością i stylem, jednak w swej naturze i estetyce równoważące. Niczym yin i yang łączą swoją odmienność harmonijnym i uniwersalnym stylem najnowszej kolekcji ECHO. Jej ponadczasowość oddaje ducha marki, hołduje kobietom, dla których styl to coś więcej niż przemijające trendy, to klasyka, uniwersalność i komfort, które pozwalają cieszyć się stylowymi kolekcjami przez lata. Komponować je i odkrywać na nowo. Motywem przewodnim nadchodzącej wiosny i lata będą mocne kolory i desenie. Projektantka ECHO odważnie łączy barwy, tworząc nieoczywiste zestawy. Mocne kolory łagodzi stonowanym beżem, czernią czy bielą. Przełamuje współczesną klasykę, zestawiając koszulową sukienkę z luźnymi spodniami, w koszulach tworząc szerokie mankiety i asymetryczną długość, a klasycznym marynarkom dodaje animuszu wiążąc je w pasie. W tym sezonie delikatne printy stanowią uzupełnienie zwłaszcza letniej kolekcji ECHO, gdy w swoich stylizacjach możemy sobie pozwolić na więcej ekspresji. Wszystko nadal pozostaje utrzymane w duchu komfortu i swobody w myśl wielosezonowego użytkowania ubrań.

Wiosenna kolekcja ECHO to trendowa podpowiedź kompromisu pomiędzy dress codem office, codziennym outfitem, a stylizacją na wyjątkowe okazje.

Kampania wizerunkowa idealnie oddaje kobiecy i klasyczny charakter marki, w którym łączy surowy klimat z energią wiosenno-letnich trendów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj