Sizeer przygotowuje ulice miast na nadchodzące chłody. W najnowszej kampanii COLD CITY stawia na komunikację digital, ukazując streetwearowy asortyment w zimnej, miejskiej dżungli.
Zgodnie z przyjętą strategią multibrandu Sizeer na rok 2018, głównym miejscem komunikacji jest przestrzeń miejska pokazana w różnych aspektach, kojarzących się ze streetwearowym lookiem. Wiosną miała miejsce odsłona kampanii CITYMADE SNEAKERS, w której postawiono na zabawę słowem, tworząc miejski słownik, a więc wspólny język, którym komunikujemy się z miastem, gdy nosimy sneakery. Pod koniec lata, wprowadzając nową kolekcję, tkanka miejska nadal odgrywała wiodącą rolę, tym razem pod hasłem CITY SQUAD. W najnowszej kampanii COLD CITY, miasto zostaje ukazane przez pryzmat mroźnej aury, podczas której sprawdzą się produkty z segmentu city outdoor i winterized sneakers.
Trzonem kampanii jest digitalowy content, zbudowany w oparciu o dedykowaną sesję zdjęciową oraz 20 wariantów video-GIFów. Sub-claim kampanii „Gif me some snow” podkreśla, że Sizeer nie boi się zimnych dni i śniegu w mieście, a zabawa słowem nawiązuje do GIF-owej formy komunikacji. Zaplanowane działania online przygotowano w oparciu o nowoczesne i pożądane jako content w social mediach rozwiązania, jak GIF-y, stereoskopy, boomerangi, kavalety. Kreacje zostały przygotowane przez Papaya Films i zespół Sizeer.