Miss Polski 2014 po raz kolejny ambasadorką znanej marki obuwniczej

Największą zaletą Ewy Mielnickiej, oprócz oczywistej urody, jest jej skromność, witalność i dobrze pojęta ambicja. Cechy te zauważyła i skutecznie wykorzystała polska marka obuwnicza Nessi, która zaangażowała Miss Polski 2014 do kampanii wizerunkowej kolekcji na sezon jesień 2015/zima 2016, a potem wypuściła na rynek linię butów wizytowych „Nessi by Ewa Mielnicka”. Marka jest  na tyle zadowolona  ze współpracy , że zaangażowała dotychczasową ambasadorkę na kolejny sezon aktywnych działań promocyjnych, które już za kilka dni rozpoczną się produkcją wizerunkowej sesji zdjęciowej kolekcji na sezon wiosna/ lato 2016.

Buty Nessi  to klasyka w miejskim wydaniu,  z elementami „pazura”, dedykowane kobietom aktywnym, ambitnym, wymagającym,  wykonane z najlepszych materiałów, za przystępną cenę. Polki (i nie tylko!) lubią buty uniwersalne, wygodne i trwałe, zatem kolejne kolekcje marki doskonale trafiają w potrzeby rynku, znajdują uznanie wielu Klientek, są kojarzone z dynamiką i rozwojem, dlatego też kolekcja na nadchodzący sezon będzie nosiła nazwę „Flowers Powers”. Autorem zdjęć będzie Michał Pańszczyk, stylizacjami zajmie się współpracujący z Nessi  Jarosław Szado, produkcją sesji  zajmie się Promotion Instytut Events/Nowy Showroom. Twarzą będzie śliczna Ewa Mielnicka, partnerami – marka biżuteryjna Venis,  a w roli głównej wystąpią buty Nessi, www.nessi.com.pl.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj