Rozpoznawalność obuwia Carinii wśród Polek rośnie z sezonu na sezon. Oferta przygotowana na sezon wiosna –lato 2015 we współpracy z Mają Sablewską, ambasadorka i doradcą wizerunkowym marki jest tak bogata, że nawet najwybredniejsza Klientka jest w stanie zaspokoić swój apetyt na buty w nadchodzącym szybkim krokiem sezonie. O bogatej i wielce różnorodnej ofercie mogli się przekonać licznie przybyli goście medialnej prezentacji kolekcji, która miała miejsce 16.03.2015 w Nowym Showroomie w Warszawie.
Modele sportowe, trampki, półtrampki typu sleep, snikersy znalazły uznanie wśród młodych stylistek i redaktorek, którym szczególnie przypadły do gustu złote ozdoby, łańcuszki i okucia oraz faktury wężowych skór zastosowane zgodnie ze światowymi trendami w butach typu „adidas”. Wielkim zainteresowaniem oglądających cieszyły się botki w różnych wersjach kolorystycznych, często na złotych lub srebrnych obcasach, z wyciętymi palcami, których wielką miłośniczką jest ambasadorka, wykorzystująca buty Carinii w metamorfozach uczestniczek programu „Sablewskiej sposób na modę” w TVN Style. Kolekcję uzupełnia bogata oferta balerin z ostrym czubkiem ze złotym okuciem lub w kontrastowym kolorze finezyjnie drapowanej skóry, albo z elementami przezroczystych materiałów.
Goście mieli okazję podziwiać bogactwo modeli sandałów, zarówno finezyjnych na wysokim obcasie, zapinanych wokół kostki albo wykonanych z „ lejących się” skór w kontrastowych kolorach, jak i tych najbardziej pożądanych w okresie urlopowym, na płaskim obcasie, wygodnych i lekkich, z ozdobami w postaci dżetów lub złotych i srebrnych klamerek.
W kolekcji nie zabrakło też klasycznych sztybletów i szpilek oraz strechowych, zamszowych muszkieterek, które znalazły liczne grono zwolenniczek wśród gości prezentacji.
Oprócz stylistów i redaktorów magazynów modowych na prezentację kolekcji Carinii przybyły Ilona Felicjańska, Kasia Nova i Jarosław Szado, nestor polskich stylistów.