MyBaze.com, międzynarodowa platforma designu, zaprasza młodych projektantów na trzecią edycję konferencji „Bizajn. Business & Design”. Tym razem tematem przewodnim spotkania będzie sprzedaż designu i mody online. Bizajn odbędzie się 26 lutego w Warszawie na Mysiej 3.
Bizajn to cykliczne wydarzenie adresowane do projektantów, młodych marek i przedsiębiorców sprzedających lub planujących sprzedawać swoje produkty w internecie. Celem wydarzenia jest inspiracja oraz edukacja młodych marek w zakresie wsparcia sprzedaży, marketingu oraz rynku interaktywnego.
W jaki sposób budować markę w internecie? Jak promować i sprzedawać polski design za granicą? W jaki sposób platformy typu marketplace mogą się przełożyć na sukces projektantów online? Na te i inne pytania odpowiedzą zaproszeni goście m.in. Tomek i Gosia Rygalik, Michał Bachowski z magazynu F5, Anna Grużewska z miesięcznika „Dom & Wnętrze” oraz doświadczeni projektanci i przedstawiciele marek: Oskar Perek, Maciej Kukurba (Pan Popi), Michał Woch (Vzór) i Ania Migacz (Mnishkha).
– Poprzednie dwie edycje Bizajnu cieszyły się dużym zainteresowaniem i utwierdziły nas w przekonaniu, że jest duże zapotrzebowanie na takie inicjatywy. Młodzi projektanci, którzy są jednocześnie przedsiębiorcami, potrzebują własnych branżowych spotkań. Dzięki nim mogą zweryfikować swoje założenia biznesowe, ale przede wszystkimi mają szansę wymienić się doświadczeniami z innymi właścicielami młodych marek – wyjaśnia Duc Vu Hoang, założyciel MyBaze.com, międzynarodowej platformy e-commerce, na której można kupić oryginalne produkty bezpośrednio od polskich i zagranicznych projektantów.
Bizajn odbędzie się 26 lutego przy ul. Mysiej 3 w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona. Rezerwacji miejsc można dokonać pod adresem [email protected].
Patronat nad wydarzeniem objęli „Dom & Wnętrze”, „F 5” oraz Domosfera. Więcej pod adresem: https://www.facebook.com/events/824706644271231/