W centrum handlowym Stara Papiernia, w podwarszawskim Konstancinie, miało miejsce uroczyste otwarcie salonu White House. Marka inspirowana minimalistycznym stylem casualowym, z uwagą śledzi światowe trendy i wpisuje się w oczekiwania klientek.
„Zależało mi na stworzeniu marki, którą pokochają kobiety. Prostej, nie pretensjonalnej, która łączy kilka zalet; prostotę, elegancję i wygodę. Z uwagą wsłuchujemy się w potrzeby i oczekiwania naszych klientek i błyskawicznie reagujemy” – powiedziała Anna Żebrowska, właścicielka marki. Słodkie bezy, lukrowe babeczki, wata cukrowa i schłodzony szampan stanowiły jedynie miły pretekst, by zajrzeć do wnętrza salonu. Niewielki, acz wygodny lokal utrzymany w jasnej kolorystyce i oświetlony różanymi żyrandolami idealnie pasuje do prezentowanej kolekcji. Dominujące pastele, a więc klasyczna biel, pudrowy róż, beż, błękit, szarość i czerń wpisują się w obowiązujące trendy. „Cieszę się, że na rynku jest coraz więcej polskich projektantów. Okazuje się, że mamy talent, i nie musimy ścigać się z wielkimi projektantami. Materiały są polskie, firma szyje w Polsce i to jest świetne” – powiedziała Ewa Gawryluk. Różnorodność kolekcji, bogata oferta sukienek, spódnic, tiulowych halek oraz okryć wierzchnich sprawia, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie. „Jestem pełna podziwu dla tej marki. Każda rzecz zachwyca i aż chce się ją mieć w swojej szafie. Mogłabym wynieść pół sklepu!” – powiedziała Natalia Siwiec. Wyselekcjonowane materiały, w tym: tkanina dresowa, pianka, tiule i dzianiny trafiają w gusta aktywnych kobiet, które cenią kobiecą stylistykę, ale nie zapominają o wygodzie. „Świetne ubrania, które są dziewczęce i kobiece. W tych ubraniach czuję się ubrana, a nie przebrana” – dodała Olga Kalicka. Niewątpliwą zaletą marki jest również szeroka oferta akcesoriów. W ofercie White house znajdują się buty, paski, torebki, kapelusze, rękawiczki oraz oryginalna biżuteria. „Prostota kolekcji, monochromy sprawiają, że zdecydowaną większość propozycji można łączyć w ciekawe zestawy. Funkcjonalność marki White House jest jej wizytówką” – powiedziała Wiganna Papina, która doradzała klientkom w wyborze stylizacji. Otwarcie butiku przyciągnęło wiele gwiazd, w tym: Annę Korcz, Natalię Siwiec, Ewę Gawryluk, Olgę Kalicką, Annę Piszczałkę, Dorotę Czaję, Wigannę Papinę i Tomasza Jacykowa. Otwarcie salonu uświetnił pokaz mody, który wzbudził entuzjazm publiczności. I nic w tym dziwnego! Kobieta w ubraniach White House jest kobieca i modna!