Dorota Gardias ambasadorką niemieckiej marki obuwniczej Caprice

Dorota Gardias, jedna z gwiazd TVN, urocza i sympatyczna prezenterka, która już jako pogodynka podbiła serca nie tylko telewidzów została ambasadorką niemieckiej marki obuwniczej Caprice.

Firma Caprice z siedzibą w Pirmasens, obecna jest w Polsce jako producent wysokiej klasy damskiego obuwia skórzanego od prawie dwudziestu lat. W ciągu ostatniego dziesięciolecia zdobywa nie tylko europejskie, ale też światowe rynki obuwiem wyposażonym w opracowane przez nią i opatentowane systemy onAIR oraz ANTIshokk. System onAIR, w którym zasadniczą rolę odgrywa specjalna struktura stworzona na podobieństwo „plastra miodu” gwarantuje cyrkulację powietrza wewnątrz butów i szybkie odprowadzanie wilgoci, izoluje termicznie spód stopy od podłoża zimą i zapobiega przegrzaniu latem, dzięki czemu określenie „buty z klimatyzacją” zupełnie nie jest przesadzone. ANTIshokk natomiast, to amortyzacja w obcasach, która redukuje o ponad 50% szkodliwe wstrząsy powstające w czasie chodzenia w eleganckich butach na twardych obcasach, chroni stawy i kręgosłup oraz zapobiega migrenie.

Marka Caprice obecna jest w całej Europie, kontynentalnej Azji, w Japonii i Stanach Zjednoczonych, od dwóch lat sklep firmowy Caprice działa również w Dubaju. Caprice produkuje rocznie około 4 milionów par obuwia damskiego z wyszukanych gatunków skór, w tym cielęcych, kozich i skóry z jelenia, buty z motylkiem umieszczonym w logo firmy charakteryzują się też lekkością i elastycznością.

 

 

Dorota Gardias, która już dwa lata temu została Ambasadorką Caprice, z pełnym przekonaniem poleca buty tej marki. Jest użytkowniczką wielu modeli Caprice i miała okazję sprawdzić właściwości tych butów w bardzo różnych warunkach zarówno w zimie, jak i latem.