Natasha Pavluchenko otworzyła pierwszy butik

Ceniona w Polsce i za granicą projektantka otworzyła w Starym Browarze swój pierwszy autorski butik. Wybór miejsca nie jest przypadkowy – Natasha Pavluchenko podkreśla, że idea 50/50, według której realizowany jest Stary Browar, oznaczająca że 50% każdego projektu stanowi sztuka, a drugie 50% determinuje specyfika przedsięwzięcia, jest bardzo bliska jej wizji biznesu, który od lat z sukcesami rozwija.

W butiku znajdziemy najnowsze projekty Natashy Pavluchenko, można tu także złożyć zamówienia indywidualne i uszyć na miarę. Projektantka zapowiada regularne spotkania z klientkami.

Pierwsza z dostępnych tu aktualnie kolekcji to Neo Couture BASIC jesień-zima 2013/2014, która miała swoją premierę podczas włoskiego tygodnia mody AltaRomAltaModa. Jest ona codzienną wersją kolekcji haute couture, charakteryzuje się także ciekawymi, unikalnymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi. CLR by NP to kolekcja casualowa – wygodne, dzianinowe tuniki, sukienki i bluzki w żywych kolorach, z wysokiej jakości materiału. Ubrania z tej kolekcji mogą być bazą stylizacji dziennych i wieczorowych. W butiku w Starym Browarze można też znaleźć zapowiedź prezentowanej ostatnio w Rzymie, Warszawie i Łodzi kolekcji wiosna-lato 2014 SENSES w delikatnej kolorystyce, z licznymi falbanami i koronkami.

Natasha Pavluchenko to kolejna polska projektantka, którą zaprosił do współpracy Stary Browar, promujący przedsiębiorcze i kreatywne osobowości świata mody. Swoje butiki mają tu twórcy takich marek m.in. Bizuu, Hector & Karger, Bohoboco, Loft37, Orska. Część z nich rozpoczynała współpracę ze Starym Browarem jako projekty pop-up – sklepy, które goszczą w danym miejscu tylko przez chwilę (w październiku były to np. Wearso, czy dwudniowe targi Hush Warsaw prezentujące w czasie Art & Fashion Festival by Grażyna Kulczyk ubrania i dodatki kilkudziesięciu polskich marek niezależnych, jak Nenukko, Ania Kuczyńska, Risk Made In Warsaw, She/s a Riot, Pan Tu Nie Stał, Michał Mrzygłód czy absolwentek warsztatów Art & Fashion Festival – Agaty Bieleń i Kariny Krølak). Większość z nich została w Starym Browarze na stałe.

Promowanie polskich marek autorskich silnie wpisuje się w obecną w Starym Browarze ideę urban craft, rozumianą jako powrót rzemiosła, przemysłu do centrów miast. Wspiera ją właścicielka Starego Browaru, Grażyna Kulczyk, poprzez zapraszanie do współpracy ciekawych projektów stawiających na produkty spersonalizowane, unikalne czy ręcznie wykonywane. Stary Browar stale wzbogaca swoją ofertę o koncepty autorskie, bliskie ideom slow-life czy eko. Ponadto kreatywni i ambitni twórcy – uczestnicy corocznych warsztatów przy Art & Fashion Festival, od ostatniej edycji mogą liczyć na realne wsparcie w rozwijaniu swoich start-upów. Jest nim nagroda finansowa Kick To Fashion Industry Grażyny Kulczyk, która trafiła do uczestników najlepiej zdaniem fundatorki spełniającym kryterium dobrze wymyślone-najlepiej zrobione.

Natasha Pavluchenko ma na swoim koncie wygrane w wielu prestiżowych konkursach, m.in. CPD Dusseldorf, Russian Silhouette, New Look Design. W 2005 otrzymała Oskara Mody New Look Design. Projektantka jest stałym gościem Fashionphilosophy Fashion Week Poland, kilkukrotnie jej pokaz został wybrany przez gości pokazu najlepszym z Alei Projektantów. Natasha Pavluchenko, jako pierwsza w historii Polka, została członkiem stowarzyszenia projektantów haute couture AltaRomAltaModa. W lipcu 2013 roku jej kolekcja SENSES SS2014. otwierała to prestiżowe święto mody w Rzymie.

Stary Browar, poziom +2, Atrium, 61-888 Poznań, ul. Półwiejska 32

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj