W najbliższy weekend, podczas dni wyjątkowych targów mody w Blue City ponad 50 młodych projektantów zaprezentuje swoje unikalne kolekcje ubrań. Pomogą stworzyć odwiedzającym wyjątkowe...
Boys Left Girls Right to nowa marka Konrada Parola, który po dwuletniej przerwie powraca z nową energią i projektem. Jego najnowsza kolekcja to mieszanka obowiązujących...
W czwartek, 17 października na rynku ukaże się najnowszy, listopadowy numer magazynu Harper’s Bazaar.
Gwiazdą numeru jest kultowa polska artystka Edyta Bartosiewicz, która powraca na...
Marka Benjamin Moore, światowy lider w produkcji ekskluzywnych farb, ogłasza gorąco oczekiwany kolor 2014 roku. To delikatny, pastelowy błękit – "Breath of Fresh Air"...
Wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientek firma ARYTON rozpoczęła program Szycia na miarę, który będzie dostępny w kilkunastu salonach na terenie całej Polski.
W ramach programu panie,...
20 000 fanów w 3 tygodnie? Brzmi imponująco? A jednak to możliwe. Na facebooku powstała nowa społeczność zrzeszająca „Polskich Kierowców” i od razu zdobyła...
Wrangler powered by Alpinestars” to dwa modele odzieży wyprodukowane w limitowanej edycji. Współpraca wydobywa to, co najlepsze z platformy projektowej Denim Performance marki Wrangler....
Trenerzy Warszawskiego Centrum Atletyki zapraszają na darmowe treningi plenerowe. Na Polu Mokotowskim, Kępie Potockiej, w Forcie Bema i Parku Skaryszewskim odbędą się treningi atletyczne,...
Nowa kampania promująca markę House to ciąg dalszy Berlińskich Impresji zapoczątkowanych tej jesieni. W zimowej odsłonie marka prezentuje najnowsze trendy na tle nowoczesnego miasta...
HARMONOGRAM DZIENNY 9. EDYCJI FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND 15-20 PAŹDZIERNIKA 2013
WTOREK 15.10
LET THEM KNOW 10:00-16:00 – zamknięte szkolenia i wykłady
ŁSSE (sala konferencyjna), ul. Tymienieckiego 22/24
20:00...
FashionPhilosophy Fashion Week Poland to największe międzynarodowe wydarzenie modowe w Polsce. Organizowane dwa razy w roku w Łodzi prezentuje kolekcje na najbliższy sezon przygotowane...
Początek października zaskoczył firmę Sarenza dobrą wiadomością. Tylko 4 miesiące po osiągnięciu poprzedniego celu (7 milionów sprzedanych butów i torebek), firma sprzedała 8-milionowy produkt...