Pomarańczowy to kolor jesieni. Z myślą o tych wczesnojesiennych popołudniach i wieczorach: detale na bluzach i t-shirtach inspirowane rustykalnymi teksturami, kwiatowe nadruki, wielobarwne paski...
Tłem do kolekcji jesień/zima 2016-17 Femi Pleasure jest natura. Dzięki klimatycznym zdjęciom autorstwa fotografa Roberta Ceranowicza, na stałe współpracującego z marką.
„W tym sezonie jako...
Oryginale, zgeometryzowane formy, niezwykłe tkaniny i specjalnie zaprojektowane hafty – tak w kilku słowach można opisać pierwszą kolekcję WEAVE na sezon jesień-zima 2016/2017.
Nowa kolekcja Prosto jest wyrazem naszego sentymentu do przełomu lat 80-90. Projektanci Prosto postanowili pobawić się tą konwencją zarówno przy projektowaniu ubrań jak i...
Bezpretensjonalność, swoboda i naturalny luz w stylizacjach – tak syntetycznie możemy scharakteryzować najnowszą jesienną kolekcję Reserved YFL. Projektanci marki zaczerpnęli inspiracje zarówno z kontrkulturowych...
Co sezon firma Pantone wybiera odcienie barw, które z bardzo dużym prawdopodobieństwem będą dominować na wybiegach i sklepowych półkach. Ta jesień okazała się być...
Najnowsza kolekcja na sezon jesień-zima 2016/17 Magdy Hasiak #SAVESAFE łączy w sobie przeciwieństwa i przełamuje schematy. To opowieść o potrzebie bezpieczeństwa, zachowaniu własnej tożsamości w zmieniającym się świecie, ale również zaznaczaniu lub przekraczaniu granic.
Lookbook Tallindera na sezon jesień/zima 2016/2017 powstał w Lizbonie. Twarzami lookbooka zostali Cristina Tosio i Lucas Marcos. Para pozowała przed obiektywem jednego z czołowych polskich fotografów, Mateusza Stankiewicza.
W myśl koncepcji, że modne jest wszystko to, co pozwala nam czuć się dobrze, w sezonie jesień-zima 2016/17 projektanci QUIOSQUE stawiają na uniwersalne fasony.
Positive vibration to myśl przewodnia, która towarzyszyła przy powstawaniu najnowszego lookbook'a jesień-zima 2016/17 sklepu internetowego Halens.pl! To widoczne na zdjęciach szczęście, kiedy udaje się...
Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.
Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że moda zmienną jest, a poszukiwanie nowych dróg...
Kobieta XXI wieku to kobieta aktywna i nowoczesna, godząca pracę zawodową z domowymi obowiązkami i życiem towarzyskim, a przy tym dbająca o swój wygląd zewnętrzny....