Warszawska marka MOYE kolejny raz udowadnia, że mniej znaczy więcej. Nowy sezon otwiera kolekcją The Essence łączącą szlachetny minimalizm z sensualną kobiecością. Projekty zachwycają funkcjonalną elegancją i unikalną paletą organicznych barw, pochodzącą wprost z natury.
MOYE niezmiennie stawia na uniwersalne i ponadczasowe kroje oraz precyzję wykonania, bazując na naturalnym jedwabiu ze słynnej włoskiej prowincji Como. Sezon Wiosna/Lato 2022 nie stanowi wyjątku. Powstające w pracowni na Powiślu projekty nabierają kształtów w lokalnej szwalni, tej samej od początków istnienia marki. Konsekwencja oraz wartości wyznawane przez założycielki – Magdalenę oraz Melanię Wyszomierskie, sprawiają, że każdy produkt jest dopracowany w najmniejszym szczególe.
Zainspirowana naturą, kolekcja The Essence sięga do naszych korzeni, poczucia wewnętrznego spokoju oraz harmonii. Jest esencją świata natury, organicznych form oraz palety barw, której dostarczają. Nowa kolorystyka wprowadzona do kolekcji jest odbiciem przyrody – mówią założycielki. Kojący odcień Indigo nawiązuje do wodnych głębin, Sunbeam to świetlisty jak promień słońca beż, a wielowymiarowy Stone łączy chłód z ciepłem, niczym rozgrzane skały. Wyselekcjonowana gama kolorystyczna jest spójną kompozycją, która świetnie łączy się z pozostałymi projektami marki. Jedwabną nowością kontrastującą z wyrazistą satyną, jest matowa, pół-transparentna krepa w odcieniu Coal czyli stonowanej czerni z poświatą popielu – dodająca projektom lekkości.
The Essence w zjawiskowy sposób łączy akcenty męskiego krawiectwa ze zmysłowymi kobiecymi sylwetkami. Proste w formie, oversizowe nowości w połączeniu z klasycznymi ciętymi ze skosu modelami otulającymi ciało tworzą harmonijną całość. Wśród propozycji znajdują się koszula z krótkim rękawem, która wraz z bermudami stworzy szykowny letni garnitur. Pojawiają się również obszerne t-shirty i sukienki oraz spódnica z głębokim rozporkiem. W nowych odcieniach dostępne są również bestsellery marki – w tym długa suknia z odkrytymi plecami oraz znane akcesoria. Absolutną nowością jest natomiast luksusowy trench – przykuwający wzrok zarówno w ciągu letnich dni jak i nocy.
Kampania towarzysząca kolekcji, autorstwa Borysa Synaka, powstała z dala od miejskiego zgiełku. Malowniczo obrazuje więzi łączące The Essence ze światem natury, z której czerpie bezpośrednią inspiracje.
Kolekcja dostępna jest online www.moyestore.com oraz w warszawskim butiku marki przy ul. Okólnik 9A/11.
Fotograf: Borys Synak
Asystent fotografa: Mateusz Skraba
Art Direction: Magdalena Wyszomierska / MOYE
Modelka: Monika Karwowska / Selective Management
Makijaż & włosy: Gosia Sulima / SameSame
Retouch: Magda Daszkowska