Sekrety aniołka w zmysłowej sesji i intymnej rozmowie – Alessandra Ambrosio, najseksowniejsza modelka świata, która ma wszystko.
W numerze również m.in. Sophia Amoruso: Cyberkopciuszek, który sprzedaje ubrania za więcej niż kupuje czyli opowieść o modowym imperium i jego filozofii.
A poza tym:
- 24 godziny z Jeremym Scottem, dyrektorem kreatywnym domu mody Moschino.
- Jak Mary-Kate i Ashley Olsen z serialu „Pełna chata” zbudowały imperium luksusowej mody
- Georgia May Jagger i jej kariera mimo woli – Czy rodzi się trzecia legenda?
- Belgijski artysta Luc Tuymans opowiada jak odmówił portretowania belgijskiego króla, bo ten… wyglądał jak barman
- Mistrz tła. Rozmowa ze Svenem Sauerem, wyróżnionym Oscarem twórcą efektów specjalnych, m.in. do serialu „Gra o Tron”
- Podglądamy garderoby znanych osób – m.in. Jessica Alba, Charlotte Dellal
- Wieki błysk. Wieczorowe makijaże na karnawał
- Lisa Armstrong podpowiada, jak być modną w 2015 roku i pozostać sobą
***
Harper’s Bazaar to luksusowy magazyn, założony w 1867 roku w Stanach Zjednoczonych Ameryki przez braci Harper. Od 147 lat pozostaje niezmiennie „skarbnicą mody, przyjemności i wskazówek”. To, co wyróżnia Harper’s Bazaar od innych luksusowych pism o modzie, to bliskie związki ze sztuką.
W amerykańskiej redakcji pracowali m.in. Truman Capote, Charles Dickens, Virginia Woolf, Andy Warhol, Salvador Dali czy Richard Avedon.
Harper’s Bazaar Polska Pierwszy, marcowy numer polskiej edycji Harper’s Bazaar pojawił się w lutym 2013 r. W każdym numerze prezentowane są polskie
i zagraniczne sesje z udziałem światowej sławy gwiazd, wybitnych fotografów i topowych modelek. Stałe rubryki obejmują raporty z polskich
i zagranicznych wybiegów mody. Magazyn informuje także o najciekawszych wydarzeniach kulturalnych oraz zamieszcza wywiady z reżyserami, pisarzami, designerami, aktorami i artystami. Na czele polskiej redakcji Harper’s Bazaar stoi Joanna Góra. Średnia sprzedaż magazynu utrzymuje się na poziomie 30 000 egzemplarzy.