Minimalistyczna kolekcja 032c WORKSHOP x sloggi AW22

032c WORKSHOP x sloggi EDITORIAL IMAGERY-2 032c WORKSHOP x sloggi EDITORIAL IMAGERY-6 032c WORKSHOP x sloggi EDITORIAL IMAGERY-10Limitowana kolekcja została zaprojektowana przez dyrektor kreatywną 032c Readytowear, Marię Koch, która skupiła się na najważniejszych cechach uosabiających filozofię sloggi – komforcie i innowacji. Twórczą wizję kolekcji najlepiej podsumowuje cytat: „Ogranicz wszystko do niezbędnego minimum. Ale nie rezygnuj z poezji”.

W palecie kolorów inspirowanej naturą, kolekcja łączy sylwetki wszystkich typów ciała z gładką strukturą tkaniny. Współpraca obejmuje proste bawełniane wykończenia w talii, bluzy z kapturem lub wyraziste prążkowania, które nadają bawełnie formy.

Geometryczne bluzy, t-shirty, golfy oraz szerokie i obcisłe spodnie dresowe są skrojone tak, aby przylegały do ciała i zwiększały poczucie komfortu. Dopełnieniem kolekcji jest wygodne poncho. Każde ubranie posiada odblaskowe, haftowane logo współpracy oraz tkaną metkę.

Idea współpracy pomiędzy 032c i sloggi pojawiła się w czasie, gdy wygoda i moda były na nowo definiowane na całym świecie. Ostatnie lata ukształtowały modę, a także zainspirowały sloggi, pioniera komfortowej bielizny, do poszerzenia swojej oferty o nową kategorię odzieży. Wraz z 032c i Marią Koch, jako kreatywnym liderem, powstał idealny początek dla kategorii loungewear od sloggi. Nowy krok dla szwajcarskiej marki, której towarzyszy berlińska wytwórnia.

– W sloggi zawsze mieliśmy obsesję na punkcie komfortu. Kiedy odzież domowa stała się standardem pracy z domu, świat nagle zaczął myśleć w ten sam sposób – po zaznaniu komfortu nie chcemy już
z niego rezygnować. Maria i jej zespół w 032c są równie zafascynowani kulturą, co my komfortem, więc nie moglibyśmy wymarzyć sobie lepszej współpracy niż z utalentowanym zespołem 032c, co perfekcyjnie połączyło nasze dwa światy – mówi Paul Gautier, Head of Brands w grupie Triumph, do której należy marka sloggi.

Kolekcja Sloggi x 032c workshop dostępna jest na pl.sloggi.com oraz w sklepach pop-up na całym świecie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj