„Kobieta nie tyle podąża za zmianą, co samą ją kreuje, jest zmianą”
Wcale nie jest tak łatwo dokonać zmianę, wyjść ze swojej strefy komfortu. Jednak w większości przypadków, o ile nie zawsze, zmiany są konieczne. Przemijalność, ruch, cykliczność zmian jest wpisana w naszą naturę. Bez zmiany nie ma życia, a w nim …nie ma nic pewniejszego niż zmiana. A my, współczesne kobiety wiemy o tym najlepiej, prawda?
Zmiana, ruch, dynamika to energia. Energia, która wymaga siły, ale też ją daje. Perpetuum mobile. Nie bez powodu energia, siła są rodzaju żeńskiego. Takie właśnie jesteśmy: odważne, pełne pasji i wewnętrznego ognia, który nas napędza. Świadome tego, że wszystko co robimy, każdą blokadę, którą pokonujemy, lęk który oswajamy, nie robimy dla świata, tylko dla siebie. Wiemy, że stojąc w miejscu, tak naprawdę zrobiłybyśmy krok wstecz.
To właśnie nam będącym nieustannie w ruchu, kobietom zadedykowana została druga już sesja wizerunkowa Spadiora, która odbyła się 5 lipca w studio Daylight. Sesja marki, która tworząc jedwabne apaszki z misją nie boi się mówić o sprawach trudnych, często niewygodnych, takich, które jeszcze do niedawna byłyby bagatelizowane czy zamiatane pod dywan. Byłyby, gdyby nie zmiana. Gdyby nie my same.
Apaszki pokazane są w ruchu, metaforycznym manifeście kobiecości! One, podobnie jak kobiety kochają ruch. Wiatr dodaje im niesamowitej siły i pozwala jeszcze piękniej opowiedzieć historie zamknięte w kawałku jedwabiu.
Twarzą kampanii jest aktorka młodego pokolenia Mila Jankowska („25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy” „Rojst ‘97”). Po godzinach eteryczna, lecz emanująca siłą joginka. Wybór modelki? Zdecydowanie nieprzypadkowy! Wystarczy spojrzeć na zdjęcia.
A te są świadectwem kobiecej siły wykonane przez niesamowicie utalentowaną i równie nagradzaną parę fotografików – Agnieszkę Kuleszę i Łukasza Pika, którym udało się uchwycić w kadrze ruch, nie pozbawiając go jego siły!
Makeup to dzieło Izy Kućmierowskiej, makijażystki, która od lat malując modelki, aktorki i celebrytki na okładki magazynów powtarza, że „makijaż jest zabawą i to my decydujemy o tym, gdzie dany kosmetyk położymy”, idąc nierzadko pod prąd nurtowi obecnych trendów.
Stylizacje to dzieło Mai Naskrętskiej (Fashion Director magazynów „Glamour” i „Gala” i Fashion Stylist magazynu „Elle”) – która stworzyła bardzo kobiece i nietuzinkowe kreacje. O fryzurę i naturalne piękno włosów Mili zadbał Emil Zed.
Marka Spadiora stworzona została niespełna 2 lata temu, przez Martę Lech‐Maciejewską – synonim odwagi i kobiety w nieustannym ruchu. Sama przeszła daleką drogę, co rusz wychodząc ze strefy komfortu. Na co dzień motywuje swoje czytelniczki na blogu SuperStyler do małych zmian w życiu, które z czasem sumują się w te naprawdę przełomowe. Nowe hasło „Spadiora porusza” odnosi się zarówno do ważnych tematów, które za każdym razem poruszają wzory apaszek, ale również do tego, że podejmując te tematy na forum poruszają ludzi. Poza tym jedwab jak żaden inny materiał nie pracuje pięknie na wietrze jak jedwab.
W asortymencie marki Spadiora jest już ponad 20 wzorów apaszek, a każdy z nich porusza ważny społecznie lub światopoglądowo temat. Ostatnio pojawiły się też jedwabne akcesoria do snu, piżamy i kimona w tych samych co apaszki wzorach – manifestach.
A wszystko to by dopełniać nasze stylizacje. Dodawać im indywidualizmu, charakteru i wyrazu. Abyśmy całą sobą podkreślały kobiecą siłę.