Lekkość, wygoda, luksus, technologie, kolor, różnorodność, pasja, miłość… nie łatwo opisać najnowszą kolekcję obuwniczej marki Caprice.
Wiosenno–letnia propozycja niemieckiej marki zachwyca bogactwem kolorów i różnorodnością wzorów. Piękny wachlarz barw, od soczystej czerwieni, żółci, zieleni, po klasyczną biel i czerń, dostępny jest w najwyższej jakości materiałach skórzanych i wariacjach na ich temat, czyli m.in. zamszu i nubuku.
Dla tych, którzy cenią sobie komfort, firma proponuje ogromny wybór płaskiego obuwia, takiego jak mokasyny, baleriny czy trampki w przeróżnym wydaniu.
Dla kobiet kochających obcasy zaproponowano przeróżne czółenka, wykonane z połyskującej lub matowej skóry. W kolekcji dostępne są wersje na co dzień w pastelowych barwach, a także wieczorowe świetliste odcienie złota lub granatu. Na lato firma proponuje bardzo duży wybór klapek, sandałek na obcasie lub koturnie, wzbogaconych przeróżnymi akcesoriami takimi jak klamerki, cekiny czy kokardki.
Luksus od marki Caprice to przede wszystkim wygoda i lekkość chodzenia zagwarantowana przez opatentowane, autorskie technologie. Od wielu sezonów, obuwie Caprice szczyciło się systemem OnAir oraz AntiShokk (klimatyzacją oraz amortyzacją w obcasie). W zeszłym sezonie rozpoczęła się „fala” BLUE. Począwszy antypoślizgowego systemu w podeszwie, zwanej BLUE GRIP, po obecną w kolekcji wiosenno-letniej technologię BLUE OXYGEN. BLUE OXYGEN to uzupełnienie dobrze znanej wkładki OnAir o podeszwę z wbudowaną półprzepuszczalną membraną i otworami różnej wielkości. Powietrze przepływa przez otwory w podeszwie Blue Oxygen i bez przerwy wypełnia wkładkę onAir tlenem.
Ambasadorką marki Caprice jest kolejny sezon Natasza Urbańska. Z miłości i pasji do pięknych i wygodnych butów tworzą duet wyjątkowy.
Sesja wizerunkowej została wykonana w plenerze, w nadmorskim klimacie. Promienie słoneczne obecne na każdym zdjęciu sprawiają ze całość zyskuje niesamowity, bardzo delikatny klimat.