W warszawskiej restauracji Bazar Kocha odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji QUIOSQUE wiosna/lato 2016. Wśród licznie zgromadzonych gości – stylistów, dziennikarzy, przedstawicieli mediów, blogerów – nie zabrakło też gwiazd. Najnowszą kolekcję QUIOSQUE oglądały m.in.: Dorota Gardias, Anita Sokołowska, Anna Wendzikowska. Wszystkie panie przybyły na prezentację w stylizacjach marki QUIOSQUE.
Goście mogli zobaczyć to, co marka przygotowała na najbliższy sezon. Niezmiennie, dla projektantów QUIOSQUE inspiracją są kobiety i ich naturalne piękno. Ubrania QUIOSQUE maskują ewentualne niedoskonałości i podkreślają atuty sylwetki. W kolekcji QUIOSQUE można znaleźć pełną gamę rozmiarów od 34 do 48. QUIOSQUE udowadnia, że każda kobieta może wyglądać pięknie, niezależnie od wymiarów czy wieku.
Wiosenna kolekcja zachwyciła gości ferią barw, mnogością wzorów i dbałością o detal. W nadchodzącym sezonie w QUIOSQUE nie zabraknie romantycznych, kwiatowych zdobień, jak i prostych, nowoczesnych form.
Obecne podczas prezentacji gwiazdy wybrały na tę okazję zestawy z kolekcji QUIOSQUE. Pani Dorota Gardias założyła prostą w kroju sukienkę z półgolfem i modnym biało-czarnym wzorem. Pani Anita Sokołowska zdecydowała się na niebieską sukienkę zdobioną oryginalnym wzorem. Całość stylizacji uzupełniła miękkim swetrem w szarym kolorze. Pani Anna Wendzikowska postawiła na połączenie czerni i szarości, które idealnie komponowały się z jej typem urody.
QUIOSQUE od ponad 20 lat dba o styl Polek wsłuchując się w ich potrzeby. Kolekcje QUIOSQUE, to ukłon w stronę klasyki z wyraźnym odwołaniem do najnowszych trendów. Przeważają ponadczasowe formy i fasony, a poszczególne linie projektowane są tak, aby można je było łatwo łączyć ze sobą. QUIOSQUE to marka tworzona przez kobiety, dla kobiet. Oferuje zestawy odpowiednie na niemalże każdą okazję: od romantycznej randki, przez stylizacje do pracy, po weekend w rodzinnym gronie. Projektanci QUIOSQUE regularnie odwiedzają światowe stolice mody w poszukiwaniu najnowszych inspiracji. Jednak niezmiennie, największą z nich pozostaje piękno emanujące od każdej kobiety. Zróżnicowana i komplementarna oferta, szeroka gama rozmiarów, krój przyjazny kobiecej sylwetce, a także dbałość o wykończenia sprawiają, że QUIOSQUE już od lat ma grono wiernych klientek. Marka ubiera kobiety od pokoleń, a do salonów zaglądają zarówno mamy, jak i córki.