Prezentacja kolekcji QUIOSQUE wiosna/lato 2016 dla mediów

Anna Wendzikowska w zestawie QuiosqueW warszawskiej restauracji Bazar Kocha odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji QUIOSQUE wiosna/lato 2016. Wśród licznie zgromadzonych gości – stylistów, dziennikarzy, przedstawicieli mediów, blogerów – nie zabrakło też gwiazd. Najnowszą kolekcję QUIOSQUE oglądały m.in.: Dorota Gardias,  Anita Sokołowska, Anna Wendzikowska. Wszystkie panie przybyły na prezentację w stylizacjach marki QUIOSQUE.

Goście mogli zobaczyć to, co marka przygotowała na najbliższy sezon. Niezmiennie, dla projektantów QUIOSQUE inspiracją są kobiety i ich naturalne piękno. Ubrania QUIOSQUE maskują ewentualne niedoskonałości i podkreślają atuty sylwetki. W kolekcji QUIOSQUE można znaleźć pełną gamę rozmiarów od 34 do 48. QUIOSQUE udowadnia, że każda kobieta może wyglądać pięknie, niezależnie od wymiarów czy wieku.

 

Dorota Gardias w zestawie QUIOSQUEWiosenna kolekcja zachwyciła gości ferią barw, mnogością wzorów i dbałością o detal. W nadchodzącym sezonie w QUIOSQUE nie zabraknie romantycznych, kwiatowych zdobień, jak i prostych, nowoczesnych form.

Obecne podczas prezentacji gwiazdy wybrały na tę okazję zestawy z kolekcji QUIOSQUE. Pani Dorota Gardias założyła prostą w kroju sukienkę z półgolfem i modnym biało-czarnym wzorem. Pani Anita Sokołowska zdecydowała się na niebieską sukienkę zdobioną oryginalnym wzorem. Całość stylizacji uzupełniła miękkim swetrem w szarym kolorze. Pani Anna Wendzikowska postawiła na połączenie czerni i szarości, które idealnie komponowały się z jej typem urody.

 

 

 

Anita Sokołowska w zestawie QuiosqueQUIOSQUE od ponad 20 lat dba o styl Polek wsłuchując się w ich potrzeby. Kolekcje QUIOSQUE, to ukłon w stronę klasyki z wyraźnym odwołaniem do najnowszych trendów. Przeważają ponadczasowe formy i fasony, a poszczególne linie projektowane są tak, aby można je było łatwo łączyć ze sobą. QUIOSQUE to marka tworzona przez kobiety, dla kobiet. Oferuje zestawy odpowiednie na niemalże każdą okazję: od romantycznej randki, przez stylizacje do pracy, po weekend w rodzinnym gronie. Projektanci QUIOSQUE regularnie odwiedzają światowe stolice mody w poszukiwaniu najnowszych inspiracji. Jednak niezmiennie, największą z nich pozostaje piękno emanujące od każdej kobiety. Zróżnicowana i komplementarna oferta, szeroka gama rozmiarów, krój przyjazny kobiecej sylwetce, a także dbałość o wykończenia sprawiają, że QUIOSQUE  już od lat ma grono wiernych klientek. Marka ubiera kobiety od pokoleń, a do salonów zaglądają zarówno mamy,  jak i córki.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj