Nowa marka: polankafashion.com | Mniej znaczy więcej

Delikatna kobiecość, podskórnie kipiąca namiętnością, jest ponadczasową deklaracją stylu polanki. To też jest tajemnicą sukcesu tej młodej polskiej marki. Każda kolekcja składa się z rzeczy typu basic z kreatywną dozą minimalizmu. Klasyczne fasony wzbogacone o nieoczywiste, zaskakujące elementy tak jak płaszcz zapinany na magnesy czy kombinezon z uwodzicielskim rozcięciem na plecach. Utylitarność polanki sięga również do kieszeni, które można znaleźć nieoczekiwanie na każdym projekcie.

Na sezon jesień-zima polanka stworzyła kolekcję, w której współczesna kobieta znajdzie od bluzek, spódnic, sukienek i kombinezonów poprzez kardigany oraz płaszcze z wełny z owiec i kóz kaszmirskich. Kolorystyka jest naturalna i stonowana, a wzory ograniczone są do szlachetnej kraty. Dominują odcienie szarości, niebieskiego, granat, karmel,  a także ponadczasowa biel i czerń.  Każdy element kolekcji łączy się z każdym. Polanka z łatwością przekonuje, że w stylu chodzi  o indywidualny charakter i zachęca do swobodnych oraz eklektycznych interpretacji swoich projektów.

Polanka jest jedną z tych marek, które prostym stylem chwytają za serce. Kocha ją Hanna Lis, uwielbia Paulina Sykut-Jeżyna, a zachwyca się Olga Bołądź.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj