PANACHE: MODELLED BY ROLE MODELS

Kobiety, w których drzemie siła. Kobiety odważne, nie bojące się wyzwań, osiągające to, co nieosiągalne. Takie są Role Models, czyli wzorce do naśladowania, które bieliźniana marka Panache przedstawiła na inauguracji swojej najnowszej globalnej kampanii społecznej „Modelled by Role Models – Nowy Wymiar Piękna”.

Panache to rodzinna brytyjska marka bieliźniana oferująca bielizną i stroje kąpielowe do miseczki K, w ciągu 30 lat istnienia zdobyła wiarygodność w branży i stała się kultową wśród klientek na całym świecie. Jako marka działająca w branży tak silnie skoncentrowanej na wizerunku zewnętrznym, dla której kluczową motywacją od zawsze jest satysfakcja klientek z poczucia komfortu we własnym ciele, czuje się odpowiedzialną za zainicjowanie zmian w dzisiejszym mainstreamowym pojmowaniu piękna, które utożsamiane jest z wizerunkiem zewnętrznym. Uwzględniając statystyki, które mówią, że 81% młodych kobiet uważa, że posiadanie autorytetu pomaga się rozwijać i zwiększa motywację*, Panache proponuje nowy model kobiecych autorytetów.

Podczas inauguracji kampanii przedstawione zostały sylwetki kobiet, które Panache wybrało za wzorce do naśladowania. Wśród nich jest jedna Polka – Martyna Kaczmarek. Martyna jest pomysłodawczynią akcji “Dzień dla życia” zachęcającej do oddawania krwi, szpiku kostnego i organów. Pozostałe osoby to światowej klasy modelka plus size Marquita Pring promująca różnorodność rozmiarową i zdrowy styl życia, namawiająca do aktywności fizycznej terapeutka sportowa Amy Hughes, która w 2014 r. pobiła światowy rekord w bieganiu w 53 maratonach w ciągu 53 dni, zbierając na cele charytatywne 53000 funtów, brytyjska T34 paraolimpijka wyścigów na wózkach inwalidzkich Hannah Cockroft, pielęgniarka Rachel Duncombe-Anderson walcząca w Afryce z ebolą oraz brytyjska wokalistka Mica Paris aktywnie działająca w obronie kobiet i ich praw.

„Panache, oferując od ponad 30 lat bieliznę i stroje kąpielowe w szerokim zasięgu rozmiarowym do miseczki K, wie, że prawdziwe piękno tkwi w różnorodności. Kampania „Modelled by role models – Nowy wymiar piękna” pozwala nam wyrazić nasze wartości poprzez sześć inspirujących kobiecych sylwetek. Mam szczerą nadzieję, że dzięki takim działaniom zainspirujemy więcej kobiet do bycia wzorcami do naśladowania”, podsumowuje Izabela Sakutova, współwłaścicielka So Chic, wyłącznego dystrybutora marek Panache na rynku polskim.

Inaugurację kampanii uświetnił pokaz, w którym wzięły udział dziewczyny o naturalnych kształtach z agencji Nobody’s Perfect.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj