Uma Thurman w kampanii Marc O’Polo wiosna-lato 2015

W tym sezonie przewodnim hasłem Marc O’Polo jest Natural Evolution – którym marka chce podkreślić swój nowoczesny styl nie zapominając o jednoczesnym przywiązaniu do natury.

Nic więc dziwnego, że po raz kolejny, ambasadorami zostali Jeff Brudges i Uma Thurman.Aktora, matka i muza Quentina Trantino jak nikt inny reprezentuje tak bliskie Marc O’Polo wartości.

Uma to kobieta z krwi kości, która nie boi się życiowych wyzwań, ale jednocześnie zawsze stara się podążać za swoim wewnętrznym głosem i żyć zgodnie z własną naturą. Właśnie dlatego utożsamia się tak mocno z najnowszą kolekcją Marc O’Polo, która nie tylko odzwierciedla jej casualowy, ale i nowoczesny sty

To, co zachwyciło Umę to subtelne niuanse. Chodzi tu nie tylko o kolor, ale i rodzaj tkanin. Stąd delikatnie połyskujące jedwabie i wiskozy, natomiast tekstura to połączenie chropowatych, rustykalnych faktur z prostymi i surowymi cięciami, które tworzą nowy i bardzo elegancki “chic-mix” w najlepszy sposób oddający “ducha” tego sezonu.  Zaś naturalne kolory są punktem wyjścia kolekcji do bardziej nowoczesnego kierunku opartego na prostych i czystych fasonach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here