MILOV to poznańska marka streetwear’owa, która wychodzi naprzeciw wszystkim,
którzy cenią sobie wysoką jakość oraz unikatowe projekty. Młodość, świeżość, uliczny sznyt
to cechy charakterystyczne marki. W ich kolekcji można znaleźć m.in. proste
formy z ponadczasowego dżinsu oraz wełniane kurtki typu bomber. Ubrania marki Milov
są dostępne na platformie SHOWROOM.PL.
Co było pierwszą rzeczą, jaką zaprojektowałyście? Skąd pomysł na własną markę?
Była to przede wszystkim chęć zmiany oraz ciekawość czegoś nowego i chęć rozwijania się. Zdecydowałyśmy się na modę, choć od wielu osób słyszałyśmy, że nie jest to łatwy i przyjemny biznes. Pierwszą rzeczą, jaką zaprojektowałyśmy była bluzka lustrzanymi naszywkami. Od początku chciałyśmy się wyróżnić.
Co jest dla Was najistotniejsze przy powstawaniu kolekcji?
Jest to trudne pytanie. Tak na prawdę wszystkie etapy powstawania kolekcji są bardzo ważne: począwszy od wyboru materiałów, po końcowe poprawki każdego modelu. Najbardziej pracochłonnym etapem jest współpraca z technikiem odzieży i konstruktorem.
Gdzie szukacie inspiracji do nowych projektów?
Obserwujemy ludzi, śledzimy trendy w różnych zakątkach świata. Dbamy o najmniejszy detal, to jest dla nas najważniejsze. Często zdarza się, że coś nam się po prostu przyśni. Wtedy szybko przelewamy to na papier!
Która rzecz z kolekcji jest Waszą ulubioną?
Kurtka z haftem Rain Man. Odkąd zaczęła ją nosić Agnieszka Szulim, robi prawdziwą furorę.
To nasz bestseller. Z tym modelem najczęściej kojarzona jest nasza marka. Wełniane bejsbolówki nosi także Adam Nergal Darski.
Z jakich materiałów powstają ubrania? Czy są szyte w Polsce?
Zależy nam, żeby produkt był wysokiej jakości, więc zanim wybierzemy materiał, poddajemy
go testom i obróbkom chemicznym. Dotychczas korzystałyśmy z egipskiej bawełny, wełny, spranego jeansu. Wszystkie modele są szyte w Polsce.
Jak wyobrażacie sobie przyszłość swojej marki?
Marka Milov cały czas ewoluuje. Klienci są coraz bardziej wymagający, więc naszym celem jest sprostać ich oczekiwaniom i zaskoczyć kolejnymi projektami.
Jak oceniacie polski przemysł modowy i jak widzicie jego przyszłość?
Polacy chętniej kupują unikatowe ubrania od polskich projektantów. Powstaje bardzo wiele nowych marek, ale tylko nieliczni pozostają na dłużej. Polska ma ogromny potencjał – rynek mody dynamicznie się rozwija i mamy nadzieję, że MILOV wraz z nim.