Integralną częścią globalnej kampanii marketingowej GAP – Back to Blue – jest seria zdjęć zawierających inspirujące hasła. Przekaz płynący z fotografii jest spójny z filozofią marki, która mówi, że najważniejsze jest, by pozostać najbardziej autentyczną wersją siebie. Na fotografiach znajdują się „zwykli” ludzie, którzy prezentują najbardziej kultowy styl marki GAP. Dzięki modzie wyrażają siebie i swoje przekonania.
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
Motyw mustanga w najnowszej kolekcji Benettona na sezon Wiosna/Lato 2024
Benetton wprowadza w najnowszej kolekcji na sezon Wiosna/Lato 2024 świeże i innowacyjne akcenty, czerpiąc inspiracje z amerykańskiego Zachodu. Kluczowym elementem tej kolekcji jest motyw...
NAJNOWSZE STYLIZACJE
Chunky boots w codziennej stylizacji
Masywne botki to prawdziwy hit wśród obecnych trendów. Kombinacja ciężkiego obuwia z lekkimi sukienkami lub spódnicami jeszcze niedawno mogła wydawać się kontrowersyjnym połączeniem. Jednak...