Integralną częścią globalnej kampanii marketingowej GAP – Back to Blue – jest seria zdjęć zawierających inspirujące hasła. Przekaz płynący z fotografii jest spójny z filozofią marki, która mówi, że najważniejsze jest, by pozostać najbardziej autentyczną wersją siebie. Na fotografiach znajdują się „zwykli” ludzie, którzy prezentują najbardziej kultowy styl marki GAP. Dzięki modzie wyrażają siebie i swoje przekonania.
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
Forever Play: Forever Faster. Forever Better. Kolekcja kapsułowa Puma
Ta wiosna nie może zacząć się bardziej stylowo. Kultowa marka Puma świętuje 75. urodziny z nową, wyjątkową kolekcją kapsułową.
Skierowana do kobiet kolekcja kapsułowa Puma...
NAJNOWSZE STYLIZACJE
Klasyczny look na jesień
Kompletując jesienną garderobę warto zainwestować w ubrania wykonane z materiałów o dobrej jakości, które posłużą nam przez kilka kolejnych sezonów. Do stworzenia kapsułowej jesiennej szafy...