Globalna kampania marketingowa GAP – Back to Blue – celebruje dziedzictwo marki i promuje kultowe dżinsy Gap. W kampanii wzięły udział 24 wpływowe osobowości takie jak Tanisha Long z Girl Code produkcji MTV czy Cipriana Quann założycielka bloga UrbanBushBabes. Gwiazdy dzielą się swoimi doświadczeniami i opowiadają, że najważniejsze jest, by pozostać najbardziej autentyczną wersją siebie. Każda z nich nosi swoje ulubione elementy z jesiennej kolekcji GAP Back to Blue zaprezentowane w krótkich filmikach, na zdjęciach i animowanych plikach GIF.
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
Fizjoterapia uroginekologiczna – specjaliści od spraw kobiecych
Uroginekologiczna fizjoterapia to dziedzina fizjoterapii, która zajmuje się leczeniem i zapobieganiem dolegliwościom urologicznym i ginekologicznym u kobiet. Celem tej specjalizacji jest poprawa funkcji narządów...
NAJNOWSZE STYLIZACJE
Klasyczny look na jesień
Kompletując jesienną garderobę warto zainwestować w ubrania wykonane z materiałów o dobrej jakości, które posłużą nam przez kilka kolejnych sezonów. Do stworzenia kapsułowej jesiennej szafy...