Globalna kampania marketingowa GAP – Back to Blue – celebruje dziedzictwo marki i promuje kultowe dżinsy Gap. W kampanii wzięły udział 24 wpływowe osobowości takie jak Tanisha Long z Girl Code produkcji MTV czy Cipriana Quann założycielka bloga UrbanBushBabes. Gwiazdy dzielą się swoimi doświadczeniami i opowiadają, że najważniejsze jest, by pozostać najbardziej autentyczną wersją siebie. Każda z nich nosi swoje ulubione elementy z jesiennej kolekcji GAP Back to Blue zaprezentowane w krótkich filmikach, na zdjęciach i animowanych plikach GIF.
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
Motyw mustanga w najnowszej kolekcji Benettona na sezon Wiosna/Lato 2024
Benetton wprowadza w najnowszej kolekcji na sezon Wiosna/Lato 2024 świeże i innowacyjne akcenty, czerpiąc inspiracje z amerykańskiego Zachodu. Kluczowym elementem tej kolekcji jest motyw...
NAJNOWSZE STYLIZACJE
Chunky boots w codziennej stylizacji
Masywne botki to prawdziwy hit wśród obecnych trendów. Kombinacja ciężkiego obuwia z lekkimi sukienkami lub spódnicami jeszcze niedawno mogła wydawać się kontrowersyjnym połączeniem. Jednak...