BERLIŃSKIE IMPRESJE – Jesienna Kampania HOUSE

Marka HOUSE rozpoczyna nową, jesienną kampanię promocyjną. Tym razem tłem dla jesiennej kolekcji jest dynamiczny, nowoczesny Berlin, który zobaczymy na zdjęciach i w teledysku kampanijnym oraz na nowej odsłonie strony internetowej marki.

W swojej najnowszej kampanii HOUSE kontynuuje przedstawianie historii intymnych relacji dwójki ludzi bawiących się razem w mieście. Bohaterami jest dwójka indywidualistów, z których każde ma swoją pasję – ona kocha muzykę i taniec, on – ruch i jazdę na rowerze. Tym razem charakter zdjęć oddaje impresyjny klimat sesji – obrazy przekazywane na klimatycznych zdjęciach i ujęciach teledysku towarzyszącego kampanii, w których bohaterowie wspólnie wędrują po mieście, odkrywając jego uroki i tajemnice.

Autorem zdjęć do kampanii jest współpracujący z marką Rafał Milach (AFPHOTO). Na jego wyblakłych a jednocześnie wyrazistych fotografiach w charakterystycznej już dla HOUSE’a estetyce powracają elementy miasta – stacja benzynowa, wąskie uliczki czy dach kamienicy, na którym bohaterowie urządzają sobie piknik. Są pełne ruchu i dynamiki, szybkiej jazdy na rowerze i „tańca” po berlińskich zakamarkach.

Dynamikę kampanii najlepiej oddaje film kampanijny. Jego reżyserem i operatorem jest Bart Pogoda (AFPHOTO), którego świetne zdjęcia idealnie komponują się z muzyką Krystiana Wołowskiego, znanego z Dick 4 Dick, Emma Dax i D4D. Razem tworzą dynamiczną impresję miejskiej dżungli i dobrej zabawy.

Autorką stylizacji do sesji jest Marta Kalinowska, a makijażem i fryzurami zajęła się Gosia Sulima (AFPHOTO). Od strony kreatywnej nad kampanią czuwał Maciej Czarnecki, a całość powstała pod opieką Brand Managera marki, Grzegorza Chyły.

Kampanii jak zwykle towarzyszy nowa odsłona strony internetowej www.house.pl, na której można zobaczyć film oraz zdjęcia kampanijne, jak również najnowszy lookbook marki.

Informacje dodatkowe:

HOUSE młodzieżowa marka odzieżowa kierowana do szerokiego grona osób ceniących swoje relacje z rówieśnikami i przyjemne sposoby spędzania wolnego czasu. To oferta także dla tych, dla których muzyka jest źródłem inspiracji i nierozerwalnym elementem życia. Obecnie pod marką HOUSE działa 190 salonów w Polsce i w 110 zagranicą.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj