Już po raz czwarty przedstawiciele handlu detalicznego z branż lifestylowych spotkają się na corocznym Retail Marketing Forum (Forum Marketingu w Handlu Detalicznym).
Impreza będzie miała miejsce 14 września w Business Centre Club w Warszawie. Wśród wykładów znajdą się „Segmentacja odbiorców” (Maciej Górski, Getresponse), „Skuteczne budowanie lojalności klientów” (Renata Turska, Loycon), „Komunikacja w miejscu sprzedaży” (Jacek Kotarbiński, POPAI), „Rynek centrów handlowych” (Dagmara Filipiak, Jones Lang Lasalle), „Trendy w Visual Merchandisingu” (MarekBorowinski.com), „Czy internet może przyciągnąć klientów do salonów sprzedaży” (Przemysław Fura, OPEN and Partners), „Pozyskiwanie klientów dzięki skutecznym akcjom promocyjnym” (Jerzy Osika, Promedia). Spotkaniu Retail Marketing Forum będzie towarzyszyła też część wystawiennicza, gdzie zaprezentują się firmy z ofertą dla retailu.
Partnerzy wydarzenia: Centralne Biuro Certyfikacji (Polish Product), Pachnąca Szafa, Natura Officinalis.
Patroni medialni: OOHmagazine, Świat Elit, Meble.pl, LaMode.info, Szafa.pl, design teka.pl, GalerieHandlowe.pl, Fashionmedia.pl, konferencje24h.pl, targi24h.pl, budowlane24h.pl, Fashionbusiness.pl, Moda damska, Moda męska, Ambiente, Tekstylia w domu.
Sponsorzy upominków dla uczestników: Aromanti, Barwa, Bielenda, Bingo Spa, Dalia, Denique, Eko Vit, Neoglis, Fabryka Słów, Floslek, Lily Shop, Severin, Sony Music, FilmBox (SPI), Szlachetny Smak, Teatr Sabat, Teatr Syrena, Tso Moriri, Woll Star, Wydawnictwo Trio.
Więcej informacji i szczegółowy program na www.promedia.biz.pl.