Zrób postanowienie noworoczne razem z YOSKINE w e-mailu do przyszłości

    Zrób postanowienie noworoczne razem z YOSKINE w e-mailu do przyszłości

    YOSKINE to kosmetyki idealnie dopasowane do indywidualnych potrzeb kobiet. Dlatego marka pragnie wspierać wszystkie kobiety wierne swoim ideałom, które konsekwentnie podążają własną drogą, wytyczają sobie w życiu cele i dążą do ich realizacji. Zgodnie z tą ideą, YOSKINE chce pomóc im w dotrzymywaniu postanowień noworocznych!

    Tuż przed Nowym Rokiem marka YOSKINE uruchomiła na nowej stronie www.wiernaidealom.pl specjalną aplikację, dzięki której można spisać swoje postanowienia w e-mailu i wysłać je do… siebie samej. Wiadomość wróci do nadawcy w wyznaczonym przez niego dniu w przyszłości. Dzięki temu każda autorka listu będzie miała okazję sprawdzić, czy udało jej się zrealizować swoje cele.

    E-maile do przyszłości z postanowieniami noworocznymi to przyjemne z pożytecznym: z jednej strony zabawa, a z drugiej prawdziwa motywacja do działania. Niektórych postanowień trudno dotrzymać, dlatego warto skorzystać z pomocy YOSKINE i wysłać swój list do przyszłości, który na pewno będzie mobilizował do działania.   E-mailowa aplikacja do nadawania w wirtualną przestrzeń swoich postanowień, nie tylko noworocznych, będzie dostępna na stronie przez cały rok.

    A ile Polek robi postanowienia noworoczne? Prawie co piąta (18%), przy czym częściej mają to w zwyczaju kobiety przed 40-tką – jak wynika z badania MillwardBrown SMG/KRC dla marki kosmetycznej YOSKINE. Ponad połowie pań udaje się te postanowienia zrealizować. Czego dotyczą? Większość planów związana jest ze zdrowiem i poprawą sylwetki. Aż 22% badanych chce w przyszłym roku rozpocząć dietę i zrzucić kilka kilogramów. Na drugim miejscu uplasował się zamiar zerwania z nikotynowym nałogiem – prawie co piąta kobieta pragnie rzucić palenie (18%). Ważnym postanowieniem jest też większa troska o swoje zdrowie, co zadeklarowało 14% badanych pań. Szybkie tempo życia codziennego sprawia, że co dziesiąta Polka obiecuje sobie, że więcej czasu poświęci rodzinie i bliskim oraz sobie samej. Wśród noworocznych obietnic znalazły się także plany związane z rozwojem osobistym – 8% badanych za zamiar w przyszłym roku zmienić lub znaleźć pracę, a 7% chce rozpocząć naukę i podnieść swoje kwalifikacje[i] .

    Anna Maria Jopek, ambasadorka kosmetyków YOSKINE, na pytanie o jej postanowienia noworoczne odpowiada:        – „Od lat te same. Postanowienia długoterminowe wiecznie prolongowane…Po pierwsze: nie narzekać! Zauważyłam, że im bardziej mówię sobie, że dam radę i potrafię, tym bardziej daję radę i rzeczywiście potrafię! Po drugie: umiar. Wszystkiego mam za dużo! Gromadzę setki przedmiotów. Moja pamięć ma zdolność drobiazgowego magazynowania rozmów, zdarzeń i obrazów zupełnie bez znaczenia. Po co mi tyle tego? Muszę nauczyć się porządku. Selekcji. Świadomego dysponowania swoim czasem i przestrzenią. Szybkiej oceny, czy mogę, powinnam, muszę.Po trzecie: odwaga.Życzę jej sobie co roku. Wiem, że stać mnie na więcej. Że potrafię żyć świadomie. Że potrafię się zgodzić i zaakceptować, ale też potrafię się przeciwstawić i zbuntować! Że potrafię być asertywna. Więc obiecuję sobie mieć odwagę mówić głośno, co nie jest moje i czego nie pragnę w swojej przestrzeni.”

    Swoimi noworocznymi planami podzieliła się także Urszula Dudziak. Wokalistka jest pełna energii, dlatego rok 2011 w jej kalendarzu zapowiada się bardzo aktywnie. – „Wyznaczanie sobie postanowień noworocznych i trzymanie się ich jest dla mnie szczególnie ważne, ponieważ dotyczą one rzeczy, które kocham. W 2011 roku chcę dokończyć książkę autobiograficzną, nagrać następną płytę, kontynuować naukę na gitarze, poprawić grę w tenisa, chodzić na fitness, jogę i trzymać wagę, poprawić znajomość języka francuskiego, niemieckiego i zakochać się!!!” – zdradziła Urszula Dudziak.

    E-mail do przyszłości to pierwsza aplikacja internetowa, która zainauguruje stronę programu „Wierna swoim ideałom” marki YOSKINE. Witryna będzie platformą komunikacyjną, której celem jest inspirowanie i wspieranie kobiet pragnących świadomie kierować własnym życiem. Zawartość strony, która od stycznia będzie sukcesywnie poszerzana, ma być dla nich inspiracją w codziennej drodze do celu.


    [i] CAPIBUS Millward Brown SMG/KRC dla marki kosmetycznej YOSKINE, przeprowadzony w dniach 3-13 września 2010 na próbie ogólnopolskiej, reprezentatywnej dla mieszkanek miast w wieku 20+ (wielkość próby N=591).

    LEAVE A REPLY

    Please enter your comment!
    Please enter your name here