PRIME WRZESIEŃ 2010 – Czterdziestostronicowy dział stylu w nowym numerze Magazynu PRIME

    PRIME Magazyn okladka small
    26 września w sprzedaży pojawi się drugi numer ekskluzywnego magazynu dla mężczyzn PRIME. Nowym elementem pisma jest prawie czterdziestostronicowy dział stylu, stworzony autorsko przez polskich stylistów i fotografów. Bohaterem okładki jest tym razem Borys Szyc, który prezentuje się w zupełnie nowej odsłonie.

    PRIME porusza tematy interesujące współczesnego i nowoczesnego mężczyznę. Choć jest to dopiero drugi numer, pismo ma już wyraźnie przemyślaną konstrukcję i spójne rozwiązania zarówno od strony merytorycznej, jak i graficznej oraz fotoedycyjnej.

    PRIME jest pismem obiektywnym, starannym, prezentuje współczesnego mężczyznę, opowiada o jego sukcesie, a jednocześnie zawiera setki przydatnych informacji dotyczących takich tematów, jak psychologia, motoryzacja, podróże, seks, finanse, gadżety, kulinaria, design, kultura – komentuje Ryszard Bałys, redaktor naczelny Magazynu PRIME. – Gazeta tego typu, z taką dbałością o jakość materiałów, do tej pory na polskim rynku nie istniała. Wyprzedza zawartością merytoryczną inne pisma z tzw. segmentu prasy dla mężczyzn.

    Bohaterem okładki jesiennego wydania Magazynu PRIME jest Borys Szyc, który udzielił pismu ekskluzywnego wywiadu, a kilka dni później odebrał tzw. polskiego Oscara. To potwierdza, że redakcja PRIME’A rozmawia z niezwykłymi i pełnymi potencjału osobami. W pierwszym numerze takim człowiekiem był Grzegorz Hajdarowicz, który od miesiąca jest właścicielem tygodnika „Przekrój”.

    PRIME uderza dużą liczbą znakomitych zdjęć, w większości produkowanych autorsko podczas sesji zdjęciowych dla magazynu. Takich sesji odbyło się do numeru drugiego aż sześć, m.in. Borysa Szyca z córką Sonią w nieczynnym ośrodku Gwardii Warszawa czy Teddy’ego Błażusiaka. Ważnym elementem pisma są wysmakowane sesje modowe, których głównym zadaniem jest edukacja stylistyczna mężczyzn i walka z szarością na ulicach.

    PRIME chce być ambasadorem najlepszych odzieżowych marek i wspólnie z nimi pokazać, że polski mężczyzna może ubierać się lepiej i z klasą – mówi Ryszard Bałys.

    Stałymi felietonistami pisma są: Andrzej Stasiuk, Edi Pyrek, Marek Jóźwik, Artur Andrus i  Monika Luft.

    Pismo kosztuje 9,90 zł i można je znaleźć w salonach Empik, Relay, In Medio oraz RUCH.