Nakrycia głowy towarzyszą człowiekowi już od wielu lat. Kapelusze, kaszkiety, berety, meloniki i cylindry miały nie tylko znaczenie praktyczne, ale pełniły również funkcję estetyczną i informacyjną. Obecnie uważa się je za wyrafinowany, powracający na salony dodatek, dzięki któremu nawet...
26 kwietnia w Muzeum Fryderyka Chopina odbyła się premiera luksusowego czasomierza Chopin Op. 10 No. 12. Twórcy nowo powstałej marki, zafascynowani ponadczasową twórczością Chopina, postanowili połączyć Jego dziedzictwo ze współczesnym zegarmistrzostwem i eleganckim wzornictwem. Motywem przewodnim pierwszego zegarka Chopin...
Lekkość, wygoda, luksus, technologie, kolor, różnorodność, pasja, miłość…  nie łatwo opisać najnowszą kolekcję obuwniczej marki Caprice. Wiosenno–letnia propozycja niemieckiej marki zachwyca bogactwem kolorów i różnorodnością wzorów. Piękny wachlarz barw, od soczystej czerwieni, żółci, zieleni, po klasyczną biel i czerń, dostępny...
Biżuteria marki Swarovski od wielu lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród kobiet. Jest wyjątkowo ozdobna i bardzo kobieca. Skąd wynika tak duża jej popularność? Przecież firm biżuteryjnych jest na świecie mnóstwo. W poniższym artykule przedstawimy więcej informacji na ten...
Eleganckie spodnie to odpowiedni strój do biura, na rodzinne spotkanie, a nawet na randkę. Dzięki niemu, kobieta może ukryć mankamenty sylwetki i podkreślić jej atuty. Spodnie tego typu bez trudu łączy się również z wieloma dodatkami, co sprawia, że...
Sizeer przygotowuje ulice miast na nadchodzące chłody. W najnowszej kampanii COLD CITY stawia na komunikację digital, ukazując streetwearowy asortyment w zimnej, miejskiej dżungli. Zgodnie z przyjętą strategią multibrandu Sizeer na rok 2018, głównym miejscem komunikacji jest przestrzeń miejska pokazana w...
zawieszka do torebki_ Ignis

Miejska kolekcja Ajdacho

0
W październiku odbyła się premiera zawieszek do torebek Ajdacho, otwierająca miejską kolekcję tej polskiej marki, znanej z wyrobu pióropuszy i pierzastych akcesoriów mody festiwalowej. Wszystkie projekty Ajdacho opierają się na zatrzymaniu delikatnych i kruchych piór w trwałej, niepowtarzalnej i...
tagheuer_monacogulf_2

TAG Heuer Monaco Gulf

0
Ikony poznajemy po tym, jak znoszą próbę czasu. Zegarek TAG Heuer Monaco zniósł ją doskonale. Nie tylko dlatego, że został stworzony właśnie po to, by radzić sobie z czasem. Jego legendę stworzyli legendarni ludzie i niesamowite samochody. Teraz kolejny...
Marka Gena zabiera nas w zimową podróż do świata luksusowej mody, pięknych nakryć głowy, modnych rękawic, szali, butów i torebek oraz nowoczesnych okryć wierzchnich. Każdy element nowej kolekcji to misterne działa naszych projektantów, wyroby dopracowane przez wykwalifikowanych rzemieślników w...
Marka OCHNIK przygotowała nie lada gratkę dla koneserów filmowej klasyki oraz miłośników militarnego stylu. Do sprzedaży trafiła właśnie specjalna linia Top Gun nawiązująca do kultowego filmu o tym samym tytule, z Tomem Cruise’em w roli głównej. Barwna historia pilotów...
W swoim drugim podejściu do modelu Chuck 70, Dr. Woo stosuje podejście 360 stopni, dając wyraz swojej miłości do sztuki i designu. Kolekcja ta nawiązuje do fascynacji ideą "ewolucji", która materializuje się bezpośrednio na płótnie trampka. Jako narzędzie do opowiadania...
"Buty z charakterem" to kolekcja stworzona zgodnie z obowiązującymi trendami; kobieca kolorystyka i odważne wzory będą idealnym dopełnieniem modnych stylizacji. To co wyróżnia, zaprojektowane wspólnie ze znaną stylistką, obuwie to fason i uniwersalność. Modele Carinii dostępne na Answear.com doskonale sprawdzą...

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Well-being – jak osiągnąć dobrostan w codziennym życiu?

0
Jak wynika z raportu „Rosnące znaczenie zdrowia a nawyki żywieniowe Polaków. SuperMenu 2021” pandemia negatywnie wpłynęła na naszą codzienność, w tym według 38% badanych...

NAJNOWSZE STYLIZACJE

leather4

Druga skóra: hot trend tej jesieni

0
Moda na skórzane ubrania trwa już kolejny sezon. Nieśmiertelna ramoneska nigdy nie wyjdzie z mody, jednak wraz z powrotem do stylistyki lat 90 skórzane...