21 stycznia w kinie KinoGram w warszawskiej Fabryce Norblina odbyła się premiera najnowszej kolekcji Deni Cler wiosna/lato 2022. W wydarzeniu wzięło udział ponad sto osób – dziennikarzy, stylistów, fotografów, gwiazd. W stylizacjach od Deni Cler pojawiły się między innymi Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Więdłocha i Grażyna Wolszczak.
21 stycznia 2022 r. w warszawskiej Fabryce Norblina odbyła się premiera najnowszej kolekcji Deni Cler „Manifesto del Colore” – marka zaprezentowała propozycję na sezon wiosna/lato 2022. Wydarzenie przyciągnęło najważniejsze osobistości świata biznesu i mody – stylistów, fotografów, influencerów. Głównym punktem programu była premiera filmu promującego najnowszą kolekcję marki. Nazwa kolekcji, Manifesto del Colore”, jest nieprzypadkowa – Deni Cler w tym sezonie opowiada o potrzebie zmiany. – Moda jest sztuką niezwykle bliską człowiekowi, pozwala na ekspresję samego siebie, ubiór wpływa na to, jak się czujemy. Planując tę kolekcję wiedzieliśmy, że chcemy, żeby była optymistyczna i energetyczna. Koncentrujemy się na klientce i jej potrzebach. Relacje z kobietami, które do nas przychodzą są dla nas kluczowe. Ważne jest tworzenie społeczności. Marka Deni Cler ma lojalną grupę odbiorców. Wiemy, dla kogo projektujemy – mówi Iwona Kossmann, prezes Deni Cler.
Deni Cler ceniona jest przez polskie gwiazdy. Na premierze zjawiło się grono przyjaciółek marki, które na event przybyło w projektach z najnowszej kolekcji Wiosna/Lato 2022. W stylizacjach Deni Cler mogliśmy podziwiać między innymi Paulinę Sykut-Jeżynę, Agnieszkę Więdłochę, Martę Kielczyk, Grażynę Wolszczak, Joannę Racewicz, Agnieszkę Sienkiewicz, Grażynę Szapołowską, Dorotę Miśkiewicz i Karolinę Pilarczyk. Gwiazdy od lat wybierają Deni Cler zarówno na co dzień, jak i na wielkie wyjścia. „Deni Cler to świetna jakość, klasyka w najlepszym tego słowa znaczeniu i z pewnością każda kobieta znajdzie tu coś dla siebie. Życzę marce Deni Cler rozwoju i świadomych konsumentów, a także, żeby zostawała przy tych samych trendach, co do tej pory” – komentowała najnowszą kolekcję Agnieszka Sienkiewicz. „Uwielbiam kaszmirowe płaszcze marki Deni Cler. Swój noszę cały czas i wiem, że zostanie ze mną na długie lata. Pierwsza rzecz jaką nabyłam od Deni Cler to szpilki, które nosze do tej pory” – mówiła na premierze Agnieszka Więdłocha. Aktorka na event włożyła jeansy, niebieską koszulę, a blasku całej stylizacji nadał czerwony płaszcz, narzucony na ramiona. „Lubię zarówno klasykę, jak i kolorowe, nieoczywiste zestawienia, a najchętniej łączyłabym oba te nurty. Kolory, które w tym sezonie są absolutnie piękne, wiosenne i energetyczne. Marka Deni Cler ubiera, a nie przebiera kobiety. Jest odpowiednia na wielkie wyjścia, a także na czas spędzony z przyjaciółmi” – mówiła Joanna Racewicz. Dziennikarka wybierając stylizację na event postawiła na odważne połączenie kolorów – założyła czerwony garnitur i żółty płaszcz.
Tegoroczna kolekcja stworzona jest z myślą o środowisku – Deni Cler reprezentuje nurt „slow fashion”. Wykorzystujemy wysokiej jakości biodegradowalne tkaniny, łączymy je z ponadczasowym krojem, dzięki temu ubrania służą nam dłużej niż jeden sezon. O tym, czy produkt jest zrównoważony decyduje nie tylko tkanina, lecz także cały proces jego powstawania. Kupując takie rzeczy dbamy o otoczenie, bo go nie zanieczyszczamy częstym wyrzucaniem produktów. Dbanie o środowisko to jedno z najważniejszych wyzwań na świecie nie tylko w branży mody – mówi Iwona Kossmann, prezes Deni Cler.
„Manifesto del Colore” jest jedną z najodważniejszych kolekcji Deni Cler ostatnich lat pod względem kolorystyki, nawiązuje do tradycji i początków marki. Pierwsze kolekcje Deni Cler prezentowane w Polsce w latach 90. wyróżniał między innymi mocny kolor. Deni Cler słynęła ze świetnie uszytych garniturów w odważnych, niespotykanych wówczas w Polsce, barwach, które w środowisku kobiet biznesu stały się ikoniczne – odzwierciedlały nowoczesną kobietę, przyniosły świeżość, z którą Polki mogły się utożsamić. Projektanci marki, stawiając w centrum kolekcji na nadchodzący sezon kolor, ponownie zwracają uwagę na to, jak ważne jest, by mimo sytuacji na świecie odważnie i z nadzieją patrzeć w przyszłość.
Kolekcja „Manifesto del Colore” składa się z sześciu kapsuł, każda z nich będzie wprowadzana co miesiąc od stycznia do czerwca. Poszczególne linie stylistyczne, zatytułowane od nazw kwiatów, razem tworzą spójną, rozwijającą się w czasie historię. Kolorami wiodącymi w tym sezonie będą czerwień, fuksja i Błękit Al Aqua. – Prognozująca trendy Worth Global Style Network ogłosiła fiolet orchidei kolorem tego roku. To nasz motyw przewodni – mówi Jan Kosieradzki, dyrektor artystyczny marki. Kolekcja w eklektyczny sposób łączy ze sobą kroje formalne i casualowe, naturalne tkaniny z doskonałą formą.
Deni Cler łączy włoski design z polskim rzemiosłem. Produkcja ubrań marki ma miejsce w Polsce, dzięki czemu skracany jest łańcuch produkcji i możliwe jest zapewnienie najwyższej jakości produktów. – Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że konstruktorzy czy krawcy z naszego kraju uważani są za jednych z najlepszych w Europie. Jako marka chcemy kultywować tę tradycję i budować polski przemysł modowy – mówi Jan Kosieradzki.