Być jak Cindy – Sprandi oddaje hołd latom 90. w najnowszej kampanii z Taylor Hill

Oldschoolowe auto, stacja benzynowa na odludziu, upalny, letni dzień i puszka zimnego napoju… Czy wam też przyszła na myśl kultowa reklama z Cindy Crawford? Jak widać dobre historie lubią się powtarzać i to w bardzo dobrym stylu. W swojej kampanii Always Right marka Sprandi postanowiła zreinterpretować legendarny spot zapraszając do niego współczesne gwiazdy modelingu.SPRANDI AW21 (15) SPRANDI AW21 (14) SPRANDI AW21 (13) SPRANDI AW21 (12) SPRANDI AW21 (11) SPRANDI AW21 (10) SPRANDI AW21 (9) SPRANDI AW21 (8) SPRANDI AW21 (7) SPRANDI AW21 (6) SPRANDI AW21 (5) SPRANDI AW21 (3) SPRANDI AW21 (1)

Kolekcja Sprandi Always Right na sezon AW 2021

Marka Sprandi uwielbia czerpać z własnych korzeni, które sięgają do lat 90. To właśnie wtedy po raz pierwszy zobaczyliśmy na ekranach telewizorów supermodelkę, ówczesną „it girl” i ikonę lat 90. Cindy Crawford w reklamie Pepsi-Cola. To właśnie tą historią zainspirowali się twórcy kampanii reklamującej jesienno-zimową kolekcję Sprandi. W rolę Cindy wcieliła się jedna z najpopularniejszych modelek młodego pokolenia, Taylor Hill, która jeansowe szorty Cindy zamieniła na pastelowe spodenki sportowe, bezdroża przemierza w ultrawygodnych sneakersach, które poniosą ją tam, gdzie tylko będzie chciała.

Zarówno kampania Sprandi Always Right, jak i sama kolekcja jest wielkim ukłonem marki w stronę dekady lat 90. Znajdziemy w niej pastelowe komplety bluz i spodni oraz spodenek, luźnych koszulek, hoodie z logo marki, a także popularne w ostatnich sezonach zestawy dopasowanych topów i kolarek. Bazujące na palecie barw zieleni, błękitu, żółci, różu i lawendy, podbite klasyczną czernią i bielą zestawy idealnie sprawdzą się zarówno na stylowe zakończenie lata, jak i na optymistyczne wejście w jesienne dni. Świetnie wyglądają zarówno w jednokolorowych zestawieniach, jak i dowolnych kombinacjach.

Podobnie jest z chlubą marki – sneakersami. W tym sezonie naprawdę będziemy mieli w czym wybierać – chcąc stworzyć idealnie skompletowane looki możecie postawić na pastelowe kicksy, a jeśli zależy wam na mocnym wejściu w nowy sezon, idealnym wyborem będą buty w odcieniach czerwieni, khaki lub wielokolorowe modele. Możemy w ciemno obstawiać, że jednym z najbardziej rozchwytywanych modeli będą sneakersy z wysoką cholewką, które świetnie wyglądają zarówno w stylizacjach z szortami, jak i z typowo jesiennym, przytulnym outfitem. Co do stylu – Sprandi zawsze ma rację.

Gwiazdy w kampanii Sprandi i miejskie niespodzianki

Poza kolekcją, bazującą na klasycznych, ponadczasowych fasonach nawiązujących do stylu lat 90., gwiazdami samej kampanii zostali Taylor Hill oraz Matthew Noszka. Taylor jest wymieniana w pierwszym szeregu najpopularniejszych modelek młodego pokolenia. Chodziła po wybiegach czołowych projektantów świata mody, była aniołkiem Victoria’s Secret, a jej instagramowe konto obserwuje 16,8 mln followersów. Partnerujący jej Matthew Noszka dzięki swojej atletycznej sylwetce współpracuje z największymi projektantami mody męskiej, m.in. Tomem Fordem, Hugo Bossem, czy Calvinem Kleinem, a amerykański Vogue umieścił go w 2016 r. na liście najlepiej zbudowanych mężczyzn. Za klimatyczny klip i zdjęcia kampanii odpowiada słynna brytyjska fotografka Charlotte Wales.

Jak na streetwearową markę przystało, Sprandi zadbało o to, aby nie zabrakło jej w miejskim pejzażu. Dlatego też postanowiła wpisać się w niego za pomocą murali, które do końca września możecie odnaleźć na warszawskich Pawilonach.