Czas na Girl Power! Limitowana kolekcja marki answear.LAB

W nawiązaniu do idei oraz hasła przewodniego Women’s Voices Bydgoszcz Festival marka answear.LAB stworzyła limitowaną kolekcję ubrań, butów i akcesoriów – Girl Power. Dochód z jej sprzedaży zostanie przekazany fundacji Martyny Wojciechowskiej UNAWEZA, która działa na rzecz poprawy losów kobiet na całym świecie. Buntownicza, manifestująca moc, dodająca odwagi kolekcja jest dostępna wyłącznie w sklepie internetowym Answear.com.GIRL POWER3043R GIRL POWER2959R GIRL POWER2852R GIRL POWER2785R GIRL POWER2756R GIRL POWER

Do Women’s Voices Bydgoszcz Festival inspired by Answear.com dołącza marka answear.LAB. Tworząc limitowaną kolekcję, młody brand pragnie podkreślić sprawczość kobiet, ich potrzebę niezależności, która pozwala im kroczyć naprzód i realizować się. Jeśli panujący status quo w jakikolwiek sposób je ogranicza, należy go zmienić, podobnie jak aktualne nakazy i zakazy, które tłamszą osobowość, zamykają w określonych schematach i uniemożliwiają rozwój, czy pełne wyrażanie własnych potrzeb. Limitowana kolekcja Girl Power, będąca swoistym antidotum na nakaz jest zachętą do swobodnego komunikowania własnej rzeczywistości.

„Dzięki tej kolekcji, chciałam stworzyć coś więcej niż codzienny ubiór, wyrazić więcej niż element mody. Stąd znane motywy wzmocnione o zaangażowane, wspierające  hasła, zachęcające, aby mieć odwagę, sięgać po więcej i próbować nowych rzeczy… Tworząc każdą kolekcję muszę mieć pewność, że znajdzie ona swoje miejsce w świecie i nie będzie wyłącznie interpretacją trendów danego sezonu.” – mówi Agnieszka Korsak, dyrektorka marki answear.LAB

Marka answear.LAB, która od roku tworzy kapsuły dedykowane kobietom, wierzy w ich siłę, siostrzeństwo i wzajemne wsparcie. Każda z nas, niezależnie od miejsca zamieszkania czy pochodzenia, powinna mieć możliwości godnego życia na własnych zasadach. Dlatego dochód ze sprzedaży kolekcji Girl Power trafi do fundacji Martyny Wojciechowskiej – UNAWEZA, która dodaje kobietom skrzydeł poprzez wyrównywanie szans społecznych, ekonomicznych i prawnych oraz pomaga osobom w trudnej sytuacji życiowej i materialnej.

Projektantki marki answear.LAB połączyły swoje siły z dyrektorką artystyczną Women’s Voices Bydgoszcz Festival Pauliną Przybysz, która nie tylko wzięła udział w sesji promującej kolekcję, ale również przyczyniła się do powstania części haseł widocznych na ubraniach – werbalizujące nasze emocje, są dobitnym manifestem kobiecej siły i odwagi. „Girl Power to kolekcja stworzona przez kobiety dla kobiet. Swoim buntowniczym charakterem inspiruje do zmian i życia na własnych zasadach. Cieszę się bardzo, że mogłam stać się częścią tego projektu.”- mówi Paulina Przybysz.

Girl Power jest buntownicza, a zarazem romantyczna, uniwersalna, kwestionująca dotychczasowe zasady dress code’u i hołdująca wygodzie. Luźne T-shirty, dresowe komplety, jeansy i białe koszule, praktyczne czarne sukienki są receptą na zmieniające się z prędkością światła, chwilowe trendy, z którymi nie mamy nawet czasu się bliżej zapoznać. Artykuły z kolekcji są wykonane z przyjaznych środowisku materiałów: bawełny, bambusa, tencelu z dodatkiem poliestru pochodzącego z recyklingu oraz mają certyfikaty GOTS i Oeko-Tex. Zasada ta dotyczy także butów i dodatków. Pozwalające twardo stąpać po ziemi, mocne combat boots zostały wyprodukowane w minimalnym nakładzie, a skórę użytą do ich produkcji pozyskano jako produkt uboczny ze zrównoważonych hodowli. Z kolei uniwersalne torby, swoim rozmiarem odwołujące się do potrzeby przenoszenia w nich kobiecego „życiorysu”, są w całości wykonane z przetworzonych włókien poddanych recyklingowi.

Limitowana kolekcja Girl Power jest dostępna wyłącznie online na Answear.com: https://answear.com/s/lab-girl-power

Stacjonarnie będzie ją można nabyć 28 i 29 sierpnia podczas Women’s Voices Bydgoszcz Festiwal –w showroomie sklepu Answear.