Głównym źródłem inspiracji dla twórców kolekcji Kids, był w tym sezonie street style, czyli moda ulicy wielkich zachodnich miast. Mieszanka mody sportowej, elementów stylistycznych pożyczonych od subkultury hop-hop, najnowszych trendów i świata graffiti, zdominowała dziewczęcą i chłopięcą linię. Sesja zdjęciowa promująca Reserved Kids została zrealizowana w San Francisco, mieście którego atmosfera i kolorowa sceneria stanowią doskonałe tło dla tego typu mody. Pokazano roześmiane dzieci korzystające z aktywności typowych dla mieszkańców metropolii: szalejące na rowerze po chodnikach, jedzące przekąski prosto z ulicznego straganu, oglądające i fotografujące życie przepełnionego energią miasta.
Kolekcja składa się z ubranek wygodnych, wystylizowanych na sportowo. Królują luźne bawełniane dresy, bluzy, T-shirty i flanele. Ich kolorystyka i fasony są niezwykle zróżnicowane, co pozwala na podkreślanie indywidualnego stylu. Mimo bazowania projektantów na tradycyjnych fasonach, nie ma tu miejsca na banał. Każdy model ozdobiony jest pomysłowym nadrukiem, wykonany z nowej zaskakującej tkaniny, czy zawiera inny oryginalny element dekoracyjny. Charakteru nadają do kolekcji dodatki, zwłaszcza pomysłowe nakrycia głowy. Dla chłopców są to bejsbolówki, czy tzw. fullcapy (od amerykańskiego full cap). Dziewczynki mają w ofercie m. in. śmieszne czapeczki z uszami myszki miki. Szeroki wybór kolorowych ubranek uzupełniają także inspirowane najnowszymi trendami buty sportowe.
Kolekcja zaprezentowana w kampanii celuje w zaspokojenie potrzeby na swobodną i komfortową modę dziecięcą, obfitą w oryginalnść i pozwalającą dzieciom na wyrażenie swojego wyjątkowego, indywidualnego stylu. Utylitaryzm z pewnością przypadnie do gusty praktycznym rodzicom, a nietuzinkowy styl nie pozostanie obojętny lubiącym przygody maluchom.
Fotograf: Artur Wesołowski
Stylista: Agnieszka Szymańska
Kreacja: Ligia Kwiatek
Art Director Reserved Adam Babinek
Dyrektor Marketingu Reserved Agnieszka Łabuszewska