GAP – kultowa amerykańska marka rozpoczyna nowy sezon kampanią „Dress Normal”, za którą kryje się idea mówiąca o tym, że indywidualność należy podkreślać poprzez klasyczny i prosty strój.
Najnowsza kampania odnosi się więc do tych samych podstawowych wartości marki, które przyświecały jej twórcom 45 lat temu.
„Dress Normal” zachęca do tworzenia, bez żadnych ograniczeń własnego, stylu, którym możemy wyrażać najbardziej autentyczne „ja”. Dlatego właśnie GAP proponuje stworzenie indywidualnej wersji „Dress Normal” czyli znalezienie idealnej pary dżinsów, t-shirtu lub innego elementu klasycznej garderoby, które pozwolą czuć się pewnie i najlepiej będą odzwierciedlać naszą osobowość.
Jesienna kampania stanowi jedną z kilku części „Dress Normal”, której jednym z zadań jest przybliżenie historii najbardziej klasycznych produktów maki GAP, wśród których znajduje się hit sezonu – Black Denim (czarny dżins).
Podobnie jak w poprzednich sezonach, tak i w tym, do kampanii zostały zaproszone osobowości ze świata filmu i muzyki, znane z niezwykłej charyzmy i indywidualnego podejścia do życia jak: Anjelica Huston, Elisabeth Moss, Michael K. Williams, Jena Malone, Zosia Mamet czy Lily Alen.