DZIKIE ŚWIĘTA z OLD SPICE WILD COLLECTION!

OldSpice_WolfCo podarujesz na święta mężczyźnie o nieposkromionej naturze? Klasyczne prezenty nie mają szans! Chyba, że tym klasykiem okaże się czerwony Old Spice z nowej serii Wild Collection! Poczuj w te święta dziką naturą z Old Spice i podaruj swojemu mężczyźnie zestaw kosmetyków Wild Paw! Niech Twój mężczyzna zawyje z zachwytu!

Grzeczni chłopcy dostają pod choinkę szalik, niegrzeczni – prezenty, które podkreślają ich dziką stronę męskości, jak świąteczny zestaw kosmetyków Old Spice Wild Paw! Niezależnie od tego czy Twój facet jest samotnym wilkiem, czy też wyje do księżyca wspólnie ze stadem swoich kumpli, zapach Wolfthorn w świątecznym zestawie Wild Paw, jest dla niego stworzony!

Wolfthorn to mieszanina przerażającego pragnienia i niebezpiecznie pieszczotliwego futra, wspaniałych namiętnych pocałunków i tajemniczego, przenikliwego spojrzenia, od którego po plecach przechodzą ciarki.

Jeśli jeszcze nie wybrałaś odpowiedniego podarku dla Twojego mężczyzny o szaleńczej, nieposkromionej naturze – wybierz świąteczny zestaw od Old Spice z serii Wild Collection i nie daj się w te święta rutynie!

Rekomendowana cena detaliczna: 64,97zł

W zestawie znajdują się:

  • Dezodorant w sprayu Wolfthorn 125 ml
  • Żel pod prysznic Wolfthorn 250 ml
  • Płyn po goleniu Wolfthorn 100 ml
  • Ręcznik na siłownię

* * *

HISTORIA MARKI

Marka Old Spice, od lat kojarzona przede wszystkim z dobrze rozpoznawalną butelką wody po goleniu ozdobioną wizerunkiem łódki, powstała w 1938 roku w Stanach Zjednoczonych, z inicjatywy firmy Shulton. W pierwszych latach istnienia marki najczęściej kupowanym produktem było powszechne w tamtych czasach mydło. Woda po goleniu szybko stała się równie popularnym kosmetykiem od Old Spice. Z biegiem lat systematycznie poszerzano ofertę o kolejne produkty, co szło w parze z konsekwentną i stylową promocją produktów w prasie. Reklamy Old Spice kierowano do mężczyzn chcących dbać o wygląd i komfort skóry za pomocą produktów dopełniających ich poczucie męskości. Na plakatach i stronach gazet pojawiały się hasła nawiązujące do potrzeb prawdziwego mężczyzny tamtych lat, wzbogacone klasycznymi fotografiami. Z biegiem lat marka Old Spice poszerzyła swoją ofertę m.in. o dezodoranty i antyperspiranty o niezwykłej skuteczności działania oraz kolejne zapachy wód po goleniu. W roku 1990 brand trafił pod skrzydła firmy Procter & Gamble, która czerpiąc z silnego wizerunkowo dorobku marki, kontynuuje jej stabilny i konsekwentny rozwój.